בבושת פנים

צפו: אורן חזן גורש מאירוע של "שוברים שתיקה"

ח"כ אורן חזן הגיע לאירוע של שוברים שתיקה שנערך בקרית אונו, במהלכו התעמת בשידור עם ח"כ מיכל רוז'ין ממרצ. הראיון גרר את גירושו של חזן על ידי פעילי שמאל (חדשות)

(צילום: ערוץ 20)

חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד) גורש הערב (שלישי) מאירוע של "שוברים שתיקה" בקריית אונו. האירוע התקיים ברחבת הספרייה העירונית בעיר ובמהלכו התעמתו ח"כ מיכל רוזין (מרצ) וחזן.

וריז'ין וחזן התראיינו לתוכנית "לפני כולם" בערוץ 20, כאשר חזן טען כי "הקומץ שנמצא פה רק מראה לנו כמה ההזויים האלה הם אפילו לא הקצה של השוליים של החברה הישראלית, הם לא חלק מהחברה הישראלית".

העימות בין חברי הכנסת החל כאשר חברת הכנסת רוז'ין אמרה בראיון לתכנית: "העבודה הטובה ביותר היא להתנגד לשרת הצנזורה שסותמת פיות. שבעזרת הפעלת מפעל הפיס איימה לקצץ תקציבים לספריה שהייתה אמורה להכיל את ההרצאה שלי ושל "שוברים שתיקה", כן, לקראת חג החירות. אנחנו רוצים להפסיק חמישים שנים של עוול, של כיבוש. עוול שמדינת ישראל ממשיכה, חמישים שנה שאנחנו שולחים את הילדים שלנו לשטחים, אנחנו שולחים את הילדים שלנו לעשות עבודת שיטור. אנחנו לא נסכים לסתימת פיות. אנחנו דמוקרטיה ובדמוקרטיה צריך לדבר, אנחנו מאמינים בחזון הציוני. אנחנו מאמינים בכך שצריך לשמור פה על מדינה יהודית ודמוקרטית".

בשלב זה התפרץ לדבריה ח"כ אורן חזן ואמר: "אתם לא חושבים שהגזמתם? אתם לא חושבים שאתם מזהמים את האוויר? מזהמים את החברה הישראלית. את הזיהום הזה צריך לחסל", זעק. "את הפשע הזה צריך למגר. אתם צבועים. תשרתי בצבא של אסד, תשרתי בצבא של חמאס, למה לשבת פה? מה זו הצביעות, מיכל? את בכלל מבינה מה זו דמוקרטיה? את מבינה מה זה יהודי?".

בשלב זה נטשה ח"כ רוזין את הראיון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר