הטלטלה בענף התיירות החרדית

החשש, ההפסדים וביטול הנופש • מני ברומר מדבר על הכל

מני ברומר, בעל חברת תיירות באירופה, היה הראשון לבטל את נופש הפסח שארגן בטוסקנה. בשיחה עם "כיכר השבת" הוא מדבר על הכל - הלבטים, הסיבות לביטול הנופש וההפסדים האדירים (תיירות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מני ברומר על רקע חופי טוסקנה (צילום: באדיבות המצלם, הדס פרוש - פלאש 90)

מני ברומר, בעל חברת תיירות באירופה, שהודיע לצערו השבוע לקהל לקוחותיו שבשל אילוצים ייאלץ לבטל את נופש פסח שתוכנן בטוסקנה, חושף בשיחה עם "כיכר השבת" את הלבטים והחששות וההחלטה בסופו של דבר לבטל.

ברומר מספר כי מדובר בנזק כבר עבורו של כ-200 אלף יורו. "אני חי בצרפת ומכיר את התרבות פה ומתמחה בענף התיירות והמלונאות אבל דבר כזה מעולם לא קרה לי", הוא מספר.

עוד בנושא:

על הסיבות בגינן הוא החליט לבטל את הנופש, ברומר רומז כי "הכל כבר היה מוכן אולם גורמים שונים בחרו להוריד מחירים למחירי רצפה מה שגרם להפסדים לכל החברות. לא היה אפשר לעמוד בזה ונאלצנו להודיע על ביטול הנופש, אך כמובן שהחזרנו לכולם את התשלום המלא".

ברומר ושותפיו כעת אובדי עצות מה לעשות עם הקונטיינרים של המזון והשתייה המגיעים מאז שעות הבוקר אל המלון. "אנחנו חייבים לשלם הכל, אין ברירה. מגיעות משאיות עמוסות בכל טוב אבל אין לנו מה לעשות עם כל זה, אני מחפש למכור הלאה אפילו במחיר הפסד", אומר מני בכאב.

ברומר אף טוען כי חברות הנופש האחרות שקרסו נפלו בגלל "עוקץ" או אי סדרים כספיים. לדבריו, "אין שום בעייה עם אוכל או הפרדה בבית המלון ביוון. אני בטוח שאם רוצים אפשר לסדר הכל אבל מישהו כנראה נתקע עם תזרים מזומנים והכל ירד לטמיון".

המלון בטוסקנה (באדיבות המצלם)

ברומר מספר כי ניסה בימים האחרונים ליצור קשר עם משפחות שבוטל להם הנופש ברגע האחרון אולם לדבריו זה לא צלח כיוון שהנופשים מצפים שישיבו להם את כספם מהחברה שקרסה.

"אני מבין אותם, מצד אחד שהם כואבים את ההפסד ממון, אבל מצד שני ניתן היה להתארגן ולמצוא פתרון מסויים וחבל שזה לא יוצא אל הפועל", הוא אומר.

"אם היה יותר אמון ושיתוף פעולה היה ניתן להציל חלק ולהוציא את הנופש שלנו אל הפועל אבל אין מה לעשות הכל משמיים", מסיים ברומר בעצב את סיפור הנופש שהתבטל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר