10 דרכים למנוע ריחות רעים ולשמור על ריח טוב בבית

צחצחתם כל פינה אפשרית בבית, החג עוד רגע כאן וכעת נותר האתגר הגדול: להישאר עם בית נעים, נקי וריחני. איך עושים את זה? ניקול עם 10 דרכים פשוטות ויעילות (ניקיון, שיווקי)

בית נקי ונעים שמריח נפלא (צילום: shutterstock)

ריח של ניקיון באוויר, פסח כבר מעבר לפינה, תכשירי הניקוי עובדים שעות נוספות וסמרטוטים מפזורים בכל פינה בבית, יש כאלו המחטאים את ביתם עד למצב בו "אפשר לאכול מהרצפה" ויש מי שמנצל את קדחת הניקיונות להתחדשות בזירה הביתית. כך או כך, כולם רוצים בית נעים, נקי וריחני.

אנחנו שואפים שבסביבה הביתית שלנו ישרור ריח נעים או במילים אחרות ריח של ניקיון. אבל איך מפיגים ריחות לא נעימים ומשרים בבית ניחוח מעולה? ניקול - המותג המוביל את קטגוריית עזרי המטבח והניקיון מבית קימברלי קלארק ישראל מעניק לכם כמה טיפים שיעזרו להפוך את הבית לריחני ונעים:

ריחות טיגון

הנה טיפ שתמיד עובד, כשרוצים למשל להפיג ריחות לא נעימים של טיגון: הניחו ליד הכיריים קערית עם חומץ וריחות הטיגון והבישול ייספגו ולא יתפזרו בכל הבית. עדיף חומץ תפוחים או חומץ בן יין, שהם עדינים יותר.

טיגנתם דגים או שניצלים? את השמן העודף בטח ספגתם בעזרת המגבת הבריאה של ניקול. אבל מה הריח הנישא באוויר? יש לנו טיפ מנצח: לבשל לימונים במים. הריח שיתפשט ברחבי המטבח והבית לא רק יפיג את ריחות הטיגון אלא גם ידיף ניחוח לימוני רענן בחלל הבית.

בחדרים, אפשר להניח קערה עם מים ופרוסות לימונים ותפוזים, הם כבר ירעננו את האוויר.

פח האשפה

ריח לא נעים בפח השאפה הוא עניין מובנה. אפשר לפזר סודה לשתייה בתחתית הפח, מתחת לשקית, אבל לנו יש בשורה ממש משמחת, הברקה שנכנסת לרשימת "איך לא חשבנו על זה קודם" - שקיות אשפה של ניקול בניחוח וניל.

ריח רע במקרר

מחפשים פתרון לריח רע במקרר? קערית עם כמה פולי קפה, תעשה פלאים במקרר. הקפה יספוג ריחות לא נעימים ויעלים אותם.

חדר השירותים

ומה לגבי השירותים? שקיות חדשות בניחוח רענן לפחים קטנים של ניקול, עולות לקראת פסח על המדפים ברשתות השיווק. מדובר במוצר ייחודי שאין לאף מותג אחר והוא מגיח לשוק בדיוק כשנכנס לתוקפו חוק השקיות, שמוריד משמעותית את כמות השקיות שמסתובבות בבית.

בנוסף, מדובר בפתרון אלגנטי יותר לפחי האשפה, עם ריח טוב ועדין ובלי להותיר שאריות קטנות ומעצבנות על הרצפה, כמו שקיות הסופר.

סמרטוט מעופש

מתלבטים מה לעשות כשסמרטוט הרצפה מדיף רע לא נעים? זה כבר ידוע שלסמרטוטי הבד הקבועים והוותיקים יש נטייה לצבור ריחות לא נעימים ואף מעופשים. הכי כדאי לעבור למטליות לחות לניקוי כללי של ניקול.

המטליות שדוחות אבק (פטנט היסטרי!) ישמשו אתכם לחללים בבית כמו הסלון והחדרים ואילו מטליות לחות לניקוי וחיטוי לחדרי אמבטיה ושירותים תעשנה את עבודת הניקיון בחדרים הרטובים בבית. בסוף הניגוב – הריח הנקי נשאר והמטלית, הישר לפח.

לפזר בבית ריח נעים

לאחר שטיפלנו בריחות הלא נעימים, הגיע הזמן לפזר בבית ובארונות הבגדים ניחוח מרענן ותחושת ניקיון. לפניכם כמה טיפים:

להדליק נרות ריחניים - תמיד עובד. גם עציצים מרעננים את החלל, הם משמשים מעין פילטרים של האוויר (צורכים פחמן, פולטים חמצן).

עוד רעיון נחמד, אפשר לפזר בארונות בין ערימות הבגדים דפים ריחניים שנועדו למייבש הכביסה.

רוצים להכין לבד מפיצי ריח? מערבבים בצנצנת או בבקבוקון זכוכית רבע כוס אלכוהול נקי עם רבע כוס מים וכ-25 טיפות של שמן אתרי בריח שאתם אוהבים, למשל: שמן יסמין, שמן לבנדר ועוד. מוסיפים מקלות נצרים מיוחדים והופ - יש לכם מפיץ ריח משלכם שתוכלו למקם בנקודות אסטרטגיות ברחבי הבית.

כדי שהרצפה שלכם תדיף ניחוח נקי ורענן, העבירו עליה "ויש" עם מטליות לחות לניקוי הרצפה בניחוח לימון - עוד מוצר חדש של ניקול.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר