בל ימצא

איך נפטרים מכל החמץ בספארי? מביאים ליוסי

בין בעלי החיים שמציינים את הפסח בהחלפת מזונם אפשר למצוא בעיקר את: הקופים, הפילים, בעלי החיים בפינת החי ועוד. את הלחם שנותר בספארי לפני החג, נוהגים לתת ליוסי הפיל, הפיל הגדול ביותר מבין כל הפילים בגני החיות בעולם שמסוגל לאכול שמונה ככרות לחם ביום (מעניין, שיווקי)

הפתרון הטוב ביותר להיפטר מהחמץ. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

האביב הגיע וזו התקופה היפה ביותר לצפות בבעלי החיים שבספארי. השטח הפתוח שגודלו כ-1000 דונם עדיין ירוק מהגשמים הרבים שירדו השנה והרבה מאוד גורים מסתובבים בכל מקום, בגן ובשטח האפריקני הפתוח.

בעיקר ניתן לצפות בעדר אנטילופות הקאנה העצום ובמספר רב של נקבות שנמצאות בשלבי הריון מתקדמים. כך גם הסייחים הקטנים של הזברות, העופרים של צבאי התומסון ועגלי קובוס המים והגנו וכמובן שאי אפשר להתעלם משני הקרנפים הקטנים שהצטרפו לספארי השנה רמי וטופאק המתוקים.

חג הפסח הוא הזדמנות מצוינת לנקות את חצרות בעלי החיים ביסודיות, את מקורות המים ובתי הלינה.

הניקיונות מתקיימים גם במהלך השנה, אולם, לפני החג מקרצפים ומנקים ממש כמו שאנחנו מנקים את בתנו לפני החג - הזדמנות פז לניקיונות יסודיים.

כשבועיים לפני החג, מטפלי הספארי מחליפים את מזונם של בעלי החיים ובמקום שיאכלו לחם בעלי החיים יאכלו מצות. הספארי נערך לכך מראש ומזמין 5 ק"ג מצות עבור בעלי החיים.

גם הקופים אוכלים מצות בפסח. הספארי. צילום: יחצ

בין בעלי החיים שמציינים את הפסח בהחלפת מזונם אפשר למצוא בעיקר את: הקופים, הפילים, בעלי החיים בפינת החי ועוד. את הלחם שנותר בספארי לפני החג, נוהגים לתת ליוסי הפיל, הפיל הגדול ביותר מבין כל הפילים בגני החיות בעולם שמסוגל לאכול שמונה ככרות לחם ביום.

גם בשטח הפתוח מתקיימים שינויים מרחיקי לכת: התערובת הרגילה שאותה בעלי החיים נוהגים לאכול מידי יום, תוחלף ב- 13 טון של תערובת כשרה לפסח, על בסיס תירס וקטניות ותישמר במהלך הפסח במכלים מיוחדים כשרים לפסח ונפרדים ממכלי תערובת החמץ .

יש לציין כי הלחם, או המצות הם רק תוסף מזון ולא מזונם העיקרי. רוב המזון שלהם מורכב מפרות, ירקות ולעיתים בשר ואת הלחם הם מקבלים בדרך כלל בבוקר רק כדי שהמטפלים יבחנו מקרוב את צורת האכילה שלהם ויוכלו לאבחן את מצבם על פי דרך האכילה שלהם.

הספארי מושך אליו מבקרים רבים במהלך חג הפסח, השנה, בכדי להגדיל את חוויית הביקור, לצמצם את הפקקים ולשמור על ביטחונם של המבקרים, בהחלטה משותפת עם עריית רמת גן ומשטרת ישראל, הוחלט לעשות שינוי במכירת כרטיסי הכניסה בימים אלו.

לפיכך, בימי חול המועד פסח, תוגבל מכירת הכרטיסים והכניסה לספארי תתאפשר אך ורק עם כרטיסים שנרכשו מראש. לא תתבצע מכירת כרטיסים בימים אלה בקופות הספארי. מעוניינים לבקר בספארי בימי חוה"מ? רכשו כרטיסים מראש ליום המועדף עליכם. לא תתאפשר כניסה ללא כרטיסים עליהם מוטבע תאריך מתאים.

* שימו לב: ימי חול המועד עמוסים במבקרים, לכן מומלץ להגיע עם שעת פתיחת הקופה, בשעה 8:30. רכשתם כרטיסים לתאריך מסוים ולא הספקתם לנצלם? אל דאגה, הכרטיסים יכובדו גם לאחר חול המועד, עד ה- 31.12.17.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר