פשיטה על מאה שערים

המשטרה עצרה שמונה חשודים בתקיפת חיילים חרדים

כוחות גדולים של המשטרה, בהם בלשים סמויים ומחופשים, פשטו על שכונת מאה שערים בירושלים ועצרו שמונה חשודים בתקיפות של חיילים חרדים בתקופה האחרונה ברחובות השכונה (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
המעצרים במאה שערים (צילום: יוסי איבגי )

בעקבות תקיפת לובשי מדים במהלך התקופה האחרונה - משטרת ישראל, בפעילות מבצעית יזומה פשטה בצהריים (חמישי) על שכונת מאה שערים בירושלים ועצרה 8 חשודים שתקפו לובש מדים ברחובות שכונת מאה שערים.

במשטרה אומרים כי הם פועלים מזה תקופה לאיתור ומעצר חשודים שתקפו לובשי מדים עת שהלכו בשכונת מאה שערים בירושלים וזאת רק על רקע היותם לובשי מדים.

באירועים אלו הוזעקה המשטרה ופעלה לחילוצם, לעיתים תוך ידוי אבנים וחפצים לעבר השוטרים. לאור זאת פעלה המשטרה במספר מישורים במטרה לאתר התוקפים ולהביאם לדין.

לפני כשעה, בפעילות מבצעית יזומה וממוקדת, הבחינו כוחות משטרה בחשודים שהחלו לתקוף, לירוק ולהשליך חפצים לעבר לובש מדים שהלך בשכונת מאה שערים.

המהומה במאה שערים (צילום: יוסי איבגי )

השוטרים שהיו ערוכים במקום עצרו את החשודים בשעת מעשה, בהם חשודים שניסו למנוע את פעולת השוטרים מלבצע מעצר החשודים בתקיפה.

ביצוע המעצרים הממוקדים הינו פועל יוצא של חקירה מורכבת מאומצת ויזומה לאיתור תוקפי לובשי המדים. כלל העצורים הובאו לחקירה במשטרה.

צילום: יוסי איבגי

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה את תופעת ההסתה ותקיפת חיילים חובשי כיפה על רקע שרותם בצה"ל ותקיפת שוטרים. המשטרה משקיעה מאמצים רבים לטיפול בתופעה, הן באמצעות איסוף מידע מודיעיני נגד מחוללי התקיפות וההסתה נגד לובשי המדים, לשם איתור מוקדם וככל האפשר מניעת ביצוע העבירות, והן במישור החקירתי לשם איתור חשודים והבאתם לדין, כפי שבוצע באירוע זה".

"המשטרה לא תהסס להמשיך ולנקוט ביד קשה כנגד כל מי שיתקוף לובש מדים באשר הוא ותפעל למיצוי ההליכים הפליליים כנגדם והבאתם לדין".

צילום: יוסי איבגי
צילום: יוסי איבגי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר