החטיבה היוקרתית

הלוחמים החרדים בצנחנים: הגיבוש עבר בהצלחה

מחזור ב' של פלוגת חץ בחטיבת הצנחנים עבר בהצלחה את ימי ההכנה לגיבוש לקראת הגיוס אשר התקיים ביישוב ניצן: "מציינים בחיוב ובסיפוק את רמתם הגבוהה של המתגבשים" (חרדים במדים, שיווקי)

הגיבוש עבר בהצלחה. צילום: יחצ

אמש הסתיימו בישוב ניצן ימי הגיבוש למחזור ב של פלוגת החרדים בחטיבת הצנחנים. בימי הגיבוש שאליהם הגיעו עשרות נערים חרדים עברו המתגבשים מבחנים רבים אותם רובם המוחלט עבר בהצלחה רבה.

המתגבשים נבחנו במתארים שונים על יכולותיהם לעבוד בצוות ולשתף פעולה בכדי לצלוח אתגרים במטרה לבחון את התאמתם ליחידה היוקרתית.

כמו כן עברו המתגבשים שיחות היכרות ואבחונים רבים לצד שיחות עם רבני הגדוד ומפקדיו. במסגרת זו עברו המשתתפים שיחת הכנה לצה"ל ומושגיו עם קצין השלישות החטיבתי רב סרן אוריאל זמיר שחשף אותם לעולם המושגים הצהלי מה שיצמצם את ההלם הראשוני במעבר מהעולם האזרחי לעולם הצבאי.

באגף הביטחוני חברתי במשרד הביטחון מציינים בסיפוק רב את ההכנות לגיבוש המוצלח שעבר ללא תקלות ועל פי לוחות הזמנים שנקבעו מראש. כמו כן מציינים בחיוב ובסיפוק את רמתם הגבוהה של המתגבשים שהופנו על ידי נציגי שילוב חרדים בלשכות הגיוס שעשו עבודה יוצאת מן הכלל באיתור מועמדים מתאימים למסגרת זו.

לסיכום מדגישים אנשי משרד הבטחון את שיתוף הפעולה יוצא הדופן הין כלל הגופים שלקחו חלק במבצע זה בראשם אכ"א ומדור שילוב חרדים בו לצד הירתמותם המלאה של אנשי חטיבת הצנחנים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר