שר הרווחה למקלב: אתאמץ להגדיל את קצבת הקמחא דפסחא

בתגובה לפניית חברי כנסת שיזם ח"כ אורי מקלב, הודיע שר הרווחה חיים כץ כי יפעל מול האוצר בכדי להגדיל את ההקצבה המיועדת עבוד חלוקות קמחא דפסחא (חדשות, בארץ)

אורי מקלב (צילום: Hadas Parush/Flash90)

שר הרווחה חיים כץ הודיע אתמול (רביעי) כי יפעל מול האוצר להגדלת ההקצבה המיועדת עבור חלוקת "קמחא דפסחא" למשפחות נזקקות בישראל. כץ אמר את הדברים בתגובה למכתב של חברי כנסת בנושא אותו יזם ח"כ אורי מקלב.

במכתבם לשר כץ ולשר האוצר משה כחלון, כתבו חברי הכנסת כי תקציב הקמחא דפסחא השנתי קוצץ באופן משמעותי בהתייחס לשנים עברו וכי כעת הוא "מכסה חלק מזערי מהעלויות הרבות הכרוכות בסיוע לנצרכים".

"ברור לכל שהמגזר השלישי שנטל על כתפיו פעילות ברוכה זו בא למלא חלל הזועק מן השטח" כתבו הח"כים לשרים כחלון וכץ, "איננו יכולים להישאר שאננים ולעמוד מנגד, ועל כן פנייתנו לעשות כל מאמץ להגדיל משמעותית את מסגרת תקציב הפרויקט כפי שהיה קיים בשנים עברו".

בתגובה כאמור, הודיע אמש השר כץ לחברי הכנסת כי יפעל בנושא מול משרד האוצר. הוא פירט כי "משרדנו ביצע מהלך משותף עם האוצר בהפעלת המיזן לביטחון תזונתי בסך 20 מיליון ש"ח, כמו כן הוקצו 17 מיליון ש"ח לקמחא דפסחא וחג נוסף ו-1.5 מיליון ש"ח למסגרות הזנה". עם זאת, כץ הסכים כי "אין הקומץ משביע את הארי".

מכתב הח"כים
תגובת שר הרווחה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר