צפו בתמונות

נתניהו קיבל מצות מנציגי חב"ד ושיבח: "אתם עושים עבודה חשובה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם נציגי חסידות חב"ד בראשם הרב יהודה לייב גרונר, מזכירו של הרבי מליובאוויטש, שהעניקו לו מצה שמורה לליל הסדר. צפו בתמונות (חרדים)

נתניהו והמצות, היום (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (חמישי) עם נציגי חסידות חב"ד, ובראשם הרב יהודה לייב גרונר, מזכירו של האדמו"ר מליובאוויטש זצוק"ל, שהעניקו לו מצה שמורה לליל הסדר.

הרב משה שילת, מנהל האגף לפרוייקטים מיוחדים בצעירי אגודת חב"ד, פתח את המפגש בהצגת הסדרים הציבוריים שמקיימת חב"ד בריכוזי העולים ובמרכזים הרפואיים ברחבי הארץ. "אנחנו עורכים השנה סדרים ציבוריים בכל המרכזים הרפואיים בארץ, כדי שהמאושפזים יוכלו גם הם להסב אל שולחן הסדר. וגם עבור העולים אנחנו מארגנים 30 סדרים ציבוריים, בשפה הרוסית, שבהם יוכלו העולים מחבר העמים להתחבר למסורת היהודית שנגזלה מהם בשנות הדיכוי", אמר הרב שילת.

הרב משה שילת

הרב גרונר בירך את ראש הממשלה לקראת החג וציטט מדברי האדמו"ר מליובאוויטש, על כך שחג הפסח הפך את עם ישראל לעם בן חורין, שאינו משועבד לשום גורם זר, אלא לקב"ה לבדו. "אנחנו לא צריכים להיות משועבדים לשום תכתיבים זרים, אלא לרצונו של הקב"ה", אמר הרב גרונר. "ואם הקב"ה תובע מאיתנו דבר מה, הוא נותן לנו קודם לכן את הכוחות לכך". ראש הממשלה הגיב: "אנחנו כבר 3300 שנה עובדים על כך"...

לאחר שחברי המשלחת העניקו לראש הממשלה מצה שמורה לחג הפסח בירך מר נתניהו את חסידי חב"ד על פעילותם בארץ ובעולם: "אתם עושים עבודה גדולה וחשובה, תבורכו על פעילותכם במרכזים הרפואיים וגם למען העולים החדשים, שמתחברים עכשיו להוויה היהודית כאן בישראל. אני מודה לכם על כך שמדי שנה אתם דואגים למטיילינו סביב לעולם עם סדרי ליל הסדר הרבים והרחבים".

במפגש השתתפו גם הרב משה הבלין, רב העיר קריית גת וחבר בית דין רבני חב"ד, והרב מנחם ברוד, דובר חב"ד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר