המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

יהודים החיים מחוץ לארץ ישראל, לחזור מיד ולעלות לארץ. תפסיקו להטיל ספקות, תפסיקו לחשוב שטוב לכם שם, אתם חיים באשליות ודמיונות שהכל טוב, זה שקר (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, אוהב את היהודים שגרים בארץ הקודש, שמגינים בגופם, נפשם, רוחם ונשמתם על אדמת הקודש! את אדמת הקודש, ארץ ישראל, בורא עולם אוהב מאוד, וכל המיישב את אדמת הקודש וגר באדמת הקודש ארץ ישראל, מתברך מפי עליון!

בורא עולם נתן לעם ישראל את חג הפסח, שהוא תחילת שנה חדשה. הייתה זו התחלה חדשה כשהוציא הקדוש-ברוך-הוא את עם ישראל ממצרים לחֵרות ולחופש, מעבדות לחֵרות. כמו שאדם שניצל מאסון כבד וחוזר לחיים, חוגג על הנס, כך חג הפסח. הקדוש-ברוך-הוא עשה לעם ישראל ניסים גלויים בעשרת המכות, נס על ים-סוף, נס עמלק ומעמד הר-סיני. הניסים האלה לא נשכחים לדורי דורות וגם הגויים לא שוכחים אותם. חודש ניסן וחג פסח הם באביב, יש פריחה, יש מזג האוויר טוב והרוח מחבקת ומלטפת. הדור הזה הוא דור של גאולה ומשיח וכולם מרגישים את הרוחניות. בכל משפחה יהודית, כולם שמחים ומאושרים בלֵיל הסדר, בחופש ובחֵרות. את חג הפסח נותן בורא עולם לעם ישראל, כדי שלא ישכחו את יציאת מצרים. שלא ישכחו שהיו משועבדים מאתיים ועשר שנים ולא יאמינו לאף גוי בעולם הזה, כי מטרתם של רוב הגויים שסביבנו ובתוכנו, להרוס את ארץ ישראל הקדושה.

אומר בורא עולם: כל העולם יודע שהפלסטינים והחמאס רוצים להרוס את ארץ ישראל - הם לא יצליחו לעולם! והמעניין ביותר, שבארץ ישראל - היהודים בשאננות, הם לא יודעים...! הם לא יודעים שהפלסטינים והחמאס מטרתם להרוס ולהשמיד את ארץ ישראל. הקדוש-ברוך-הוא פוקח לנו עיניים ואוזניים, כדי שנדע מה התוכניות של החמאס והפלסטינים, מה הם מתכוונים לעשות בחג הפסח. שחרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה ויהרגו זה את זה!

כל היהודים, בארץ ישראל ומחוץ לארץ ישראל, לא להיות שאננים ולא להגיד 'לי זה לא יקרה'. כל העולם הפך להיות מסוכן מאוד ליהודים. צבא-הגנה-לישראל והמשטרה חייבים להיות ערניים במאת האחוזים. צה"ל להיות ערני ולנטרל את המקומות בהם מתכננים פיגועים, הם רוצים להפריע בפסח. יהודים לא להאמין לאף גוי, כל מילה שלהם חלקלקה ובאינטרס.

יש לעם ישראל חג פסח טוב, לא חסר לאף אחד כלום, עשירים ועניים אוכלים מצות - כולם שווים בעיני הקדוש-ברוך-הוא. כולם יושבים סביב שולחן הפסח, קוראים את ההגדה, גם לגדולים וגם לקטנים, צריך לשמוח ולספר ביציאת מצרים, כדי שלא נשכח את העבר ונִזָהֵר מהעתיד. מאז ומעולם, רצו הגויים בכוח הטומאה שלהם, לפגוע ביהודים בארץ ישראל. בקרוב, כשיתגלה מלך המשיח בפרהסיה - יעשה להם סדר.

החמאס והפלסטינים לא רוצים שלום, הם סתם עושים הצגה שרוצים. יש להם פטנט, טריק, לקחת חלקים מארץ ישראל, עוד חלקים ועוד חלקים, הם לא יזכו לרגע הזה, כי הגויים לא יכולים להיות באדמת הקודש - סגור וחתום!

יהודים החיים מחוץ לארץ ישראל, לחזור מיד ולעלות לארץ ישראל! תפסיקו להטיל ספקות, תפסיקו לחשוב שטוב לכם שם, אתם חיים באשליות ודמיונות שהכל נראה טוב, זה שקר, שקר וכזב. שבעה וחצי מיליארד אנשים שונאים את היהודים בחו"ל ושבעה וחצי מיליארד אנשים אוהבים את היהודים בארץ ישראל, זה הפלא. בורא עולם אומר ליהודים בחו"ל: 'אל תתעקשו איתי, אני אקרא לכם כל רגע ורגע, עד שיגיע הזמן שלא אקרא לכם עוד'. האנטישמיות מתגברת ומתגברת עד שיהיה פיצוץ שאי אפשר לצאת ממנו. בארץ ישראל הקדושה הכל טוב, כל מה שמבקש יהודי בעולם הזה יש בארץ ישראל הקדושה.

טראמפ, נשיא ארצות הברית, לא אוהב שעושים רעש, דיבורים ובלבולים. הוא רוצה שממשלת ישראל לא ידברו ולא יפרסמו שום דבר, לעבוד בשקט ובסתר, כי כל דבר הסמוי מן העין שוֹרה בו ברכה. כשמדברים בארץ ישראל, מרעישים את כל העולם, וכשמרעישים את כל העולם - טראמפ נסגר, משנה דיבור וחבל. לא לדבר על התנחלויות והתיישבות, לִבְנות מה שצריך לפי החוק, בלי לדבר. אם טראמפ ילך עִם ישראל עד הסוף - ברכת שמיים תלווה אותו, כל פעם שיתנדנד - שמיים ינדנדו את התוכניות שלו.

רוסיה ופוטין, אוהבים את ארץ ישראל הקדושה ולא אוהבים שהיהודים מחוץ לארץ ישראל. רוסיה רוצה לשלוט, היא מוכרת נשק ותחמושת ורוצה להחזיק עוד הרבה אדמות בעולם.

האיחוד האירופי ייפול ויתרסק ויתרסק ויתרסק, זה נקרא - 'הפירוק האירופי'. כל מדינה רוצה להיות לבד עם עצמה. עוד מדינות ימשיכו לצאת מהאיחוד ולמה? כי הם פוגעים בישראל ומזלזלים ביהודים שגרים בארץ ישראל.

ראש ממשלת בריטניה חזקה מאוד, יודעת בדיוק מה היא עושה - רוצה להציל את בריטניה.

בצרפת יהיה בלאגן גדול, כל עוד היהודים גרים שם יהיה בלאגן, עד שיגרשו אותם. בכל מקום שיש בו יהודים יהיה תוהו ובוהו, עד שיגרשו ויזרקו אותם - אז, יהיה שקט בכל מדינה.

בתורכיה המצב קשה מאוד. ארדואן פותח שערים כדי שהמסתננים והפליטים יברחו, כי הם אוכלים את תורכיה. ארדואן נשלט על ידי דאע"ש, הולך בין הטיפות, פוחד שיפגעו בו ובמשפחתו. מהפכה תהיה בתורכיה.

הפליטים והמסתננים ימשיכו להציף את אירופה חזק. כדאי ליהודים לברוח, כי בסוף לא יישאר להם כלום בידיים. עכשיו הם עוד יכולים למכור, פחות או יותר, במחיר נורמלי, עוד מעט הם יעזבו את הרכוש והבתים ויבואו לישראל בידיים ריקות. מידה כנגד מידה עושה הקדוש-ברוך-הוא, הם התנגדו לו בגלל הכסף והחומר - הכסף והחומר יישארו שם והם יבואו לארץ ישראל בלי כלום.

בעיראק כל פעם עיר אחרת נהרסת ונחרבת.

סוריה, יותר גרוע מגרוע, ממשיכים להיהרג מאות אנשים ביום, אם לא אלפים.

ירדן מחכה לשתי מדינות.

מצרים, סיסי שולח את חייליו להילחם במדבר סיני, לא יעזור לו כלום. עוד מעט דאע"ש, החמאס והמוסלמים הקיצוניים ייכנסו למצרים ויעשו לסיסי בלאגן, כי סיסי הוא מיעוט מול הקיצוניים. כל מה שיעשה בסיני - בסופו של דבר הם ינצחו אותו.

החמאס ברצועת עזה והפלסטינים הם מזרע עמלק, עמלק אוהב להרוג ולטבוח. הם ממשיכים לחפור מנהרות ורוצים להפתיע בפסח, חס ושלום, דרך המנהרות או בדברים אחרים. חרבם תבוא בליבם. להיות ערניים בבסיסים ובכל יישוב.

לבנון לא אוהבת מלחמות, אבל חיזבאללה נלחם בה.

חיזבאללה קיבל מכה קשה בסוריה, הלכו לו המון תחמושת וחיילים.

איראן לא מצליחה להעביר תחמושת ונשק לחיזבאללה, מה שמגיע - מפוצצים. איראן ממשיכה לשלוח שליחים למיניהם וכל מיני טילים, כדי להפריע לארץ ישראל הקדושה בעקיפין. היא תקבל מכות יפות מאוד, סבלנות.

יימשכו בעוצמה אסונות הטבע ותוהו ובוהו בעולם חוץ מישראל, אש ושריפות, מים ושיטפונות, רוחות וסערות, רעידות אדמה והתפרצויות הרי געש.

כל אנשי הצווארון הלבן, הגנבים, הנואפים, אנשי הזימה והשוחד - מתגלים כולם במערומיהם.

אסורים הימורים, סמים, התבוללות ושתיה חריפה, כל אלה פוגעים ביהודים הנקיים והטהורים בעם ישראל.

החדש שבגאולה ומשיח - אין חזרה למשיח! אין דחייה, אין מעצור, הקדוש-ברוך-הוא פותח דרך ומכין למשיח דרך להתגלות בפרהסיה. כל מה שקורה בעולם ובישראל, דברים כואבים וקשים, הכל הכנות לגילוי מלך המשיח בפרהסיה! משיח זה אדם שהקדוש-ברוך-הוא בחר בו, שהוא מעל כל אדם בעולם מאז תחילת העולם. בורא עולם לא ישַנה את מה שבחר, משיח כבר נבחר! לא בעולם יש חזרה, לא בשמיים יש חזרה, לא בארץ ישראל יש חזרה, לא לגאולה יש חזרה ולא למשיח יש חזרה! הכל מתקדם ברצף, בעוצמה אדירה, דוחפים את כל הטומאה לכל מיני כיוונים, כדי שיתגלה מלך המשיח בפרהסיה בישראל ובעולם כולו!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר