חוזרים לשכונות

ביוזמת פיני עזרא: בייבי סיטר לילדי ירושלים לקראת חג הפסח

חג הפסח הופך את ההתמודדות של ההורים למשימה בלתי אפשרית בהתמודדות עם ניקיונות הבית והשמירה על הילדים. חבר מועצת העיר י-ם פיני עזרא יצא במבצע להקל על התושבים, כל הפרטים (חרדים)

פיני עזרא ויגאל גואטה, השבוע (צילום: יעקב כהן ושלומי כהן )

מידי שנה חג הפסח המתקרב הופך את ההתמודדות של ההורים במגזר החרדי למשימה בלתי אפשרית בהתמודדות עם ניקיונות הבית, ההכנות לחג והשמירה על הילדים. עד כה למעלה מ - 15,000 ילדים נהנו מהפעילות וביום ראשון צפויים כעשרים אלף ילדים נוספיםלפקוד את המינהליים הקהילתיים.

חבר מועצת העיר ירושלים פיני עזרא (ש"ס) מחזיק תיק מורשת מן המזרח, יצא במבצע ברחבי השכונות בעיר בכדי להקל על התושבים בהכנות לקראת חג הפסח ויזם שלושה ימי פעילויות וכיף לילדי ירושלים בכל המתנסים השכונתיים.

במהלך החודשים האחרונים פעל עזרא בנושא יחד עם מזכ"ל ש"ס הארצית ח"כ יגאל גואטה ויזם את התכנית בשיתוף עם המתנסים השכונתיים במסגרתם יספקו המינהלים הקהלתיים שלושה ימי פעילות תוכן וכיף לעשרות אלפי הילדים בשכונות החרדיות.

בין האטרקציות השונות שקיבלו הילדים בעלות של עשרה שקלים ליום, ניתן למצוא מכוניות מתנגשות, טרמפולינות, הצגות, הקרנת סרטים ובריכות מים.

לדברי פיני עזרא: "עם כניסתי לתפקיד יו"ר שס ביקש ממני להקל על חייהם של ההורים והשכבות החלשות ולפעול על מנת לסייע להם בכל מה שניתן.

"הרעיון שעלה אצלנו לאחר חשיבה משותפת בין היתר עם מזכ"ל התנועה יגאל גואטה היה להפוך את שלושת הימים האחרונים לפני פסח אשר נחשבים לסיוט עבור כל הורה וילד לחוויה מעצימה עבורם באמצעות ימי כיף. מה שמצפה לילדי ירושלים הוא שלל אירועים וחוויות שבעזרת ה יהפכו למסורת ארוכת טווח של עזרה להורים שגם ככה קורעים תחת נטל ההוצאות הניקיונות וההכנות לחג".

יצוין כי במקביל ערך עזרא השבוע שורה של זיצים לישיבות השונות בירושלים באמצעות זמרים ותזמורות שבחרו בישיבות השונות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר