טרגדיה כפולה

נמצאה גופתה של סיוון לביא ששכלה את בנה הקטן בסוף השבוע

הטרגדיה של משפחת לביא ממשיכה, לאחר שבנם בן ה-12 מצא את מותו בבית השרוף של המשפחה, נעלמה האם. בבדיקת גופה שנמצאה לאחר חיפושים, עלה כי היא של האם הנעדרת (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ג בניסן תשע"ז | 09.04.17
(צילום: פלאש 90 והמשפחה)

טרגדיה משפחתית: הבוקר (ראשון) נמצאה גופה באתר בנייה ברחוב יגאל אלון בתל אביב. מבדיקות מקצועיות עולה, כי מדובר בגופת האישה הנעדרת סיון לביא.

כזכור, לביא איבדה את בנה בן ה-12 ביום חמישי, בנסיבות טרגדיות כאשר היא נפצעה קל, ועקבותיה נעלמו החל משבת בבוקר לאחר שיצאה מבית הסבתא.

עשרות שוטרי סיור של תחנת יפתח ויחידות שכנות ויותר מ-100 מתנדבי משטרה, מתנדבי יחידת הג'יפים ופרשים השתתפו במהלך הלילה בחיפושים אחר סיון לביא בת ה-45 מתל אביב.

סיון היא אמו של הילד שנמצא ביום חמישי כשהוא מת בביתו שעלה יומיים קודם לכן באש ככל הנראה מהרעלה של גזים רעילים שהיו בבית השרוף. האם עצמה נמצאה במצב קל ושוחררה מבית החולים אך הכוחות הגיעו מאוחר מידי עבור הילד.

לביא יצאה בבוקר יום שבת מגבעתיים ומאז נעלמו עקבותיה. המשטרה ביקשה מהציבור לסייע בחיפושים אחריה. במרחב יפתח הוקם חפ"ק מיוחד לריכוז חלוקת הכוחות לאזורי החיפוש השונים. החיפושים אחר האם שמוגדרת כנעדרת נערכים בשטח נרחב בין גבעתיים לתל אביב, בפארק רמת גן, פארק אריאל שרון ובאזור קו החוף של תל אביב.

מדוברות המשטרה (מרחב יפתח) נמסר: "בהמשך לאירוע הקשה של מות הילד בן ה 12 והיעלמות אמו - בתום פעולות הזיהוי ניתן לאשר כי גופת האישה שנמצאה הבוקר באתר בניה ברחוב יגאל אלון בת"א היא אכן גופתה של הנעדרת סיון לביא. באשר לנסיבות מותו של הילד, נתיחת גופת הילד הסתיימה ובשלב זה לא ניתן לקבוע את סיבת המוות ויש להמתין לתוצאות בדיקות מעבדה נוספות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר