"אילוצים והתחייבויות"

משה דוויק מסביר: למה לא אופיע בהקבלת פני רבו בטדי?

הזמר והפייטן משה דוויק מסביר בפוסט מיוחד מדוע לא יופיע במעמד הקבלת פני רבו שעורכת תנועת 'אל המעיין' ביום חמישי באצטדיון טדי ודוחה כל קשר לפוליטיקה (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
משה דוויק. ארכיון (צילום: מתוך פייסבוק)

הזמר והפייטן משה דוויק מסביר מדוע לא יופיע במעמד 'הקבלת פני רבו' של תנועת 'אל המעיין' בראשות המנכ"ל הרב משה אילוז, שייערך ביום חמישי הקרוב, חול המועד פסח, באצטדיון 'טדי' בירושלים תוך ציפייה להשתתפות עשרות אלפים.

מדוע בוטלה ההופעה של משה דוויק ב'הקבלת פני רבו' בטדי?

"בימים האחרונים נפוצו שמועות אודות ביטול השתתפותי בכנס אליו הייתי מוזמן", כותב דוויק, "כידוע לכם, אני עסוק ראשי ורובי בשירה וזמרה, לשמח את עם ישראל ולקרב לבבות. זוהי השליחות שייעד לי ה' יתברך, ואותה אני משתדל למלא באמונה".

דוויק מוסיף ואומר כי "איני מעורב בשום דרך בעניינים פוליטיים, ומי שמכיר אותי – יודע שגם אינני מבין בתחום. זוהי הסיבה לכך שעד רגע זה, לא הגבתי ולא שוחחתי עם איש בנושא המדובר. אלא שכעת אני נאלץ לחרוג ממנהגי, משום שכואב לי עד מאד, לראות כיצד נקשר שמי ב'פוליטיקות' כאלו ואחרות, תוך הפרחת שמועות וסיפורים שמתעצמים מרגע לרגע, מבלי שיהיה להם כל אחיזה במציאות".

הפיוט של משה דוויק לכבוד אמו ע"ה • צפו (באדיבות "קבוצת המומלצים")

"לצערי הרב", הוא מבהיר, "לא אוכל להשתתף בכנס הגדול שיערך בשבוע הבא, בשל אילוצים והתחייבויות קודמות. אין לי שום קשר או אחריות לפרסומים מכל סוג שהוא, המנסים לעורר מחלוקת ולשלח מדנים בין אחים".

לסיום, אומר דוויק כי "ערב חג הפסח הבא עלינו לטובה, בשעה שכולנו עסוקים בביעור החמץ, הבה נבער מקרבנו את חמץ המחלוקת והפירוד, ונבעיר במקומם אש של אהבה וידידות בין איש לרעהו. אמשיך לשמח אתכם, חברים יקרים, בלב אוהב ובנפש חפצה, מתוך כבוד והערכה אמתית לפועלם של כל יראי ה', באמונה שכולם מכוונים לשם שמיים".

כפי שדווח ב"כיכר השבת", הופעתו של דוויק בוטלה ברגע האחרון. במודעות שפורסמו הופיעו שמותיהם של הזמרים שיופיעו במהלך האירוע, בהם משה דוויק, משה לוק, ישי ריבו, שלמה כהן ומוטי שטיינמץ, אך כעת שמו של דוויק הוסר מהמודעות ובמקומו מופיע שמו של שולי רנד.

גורמים המעורבים בנושא טענו כי הסיבה הינה ככל הנראה הופעה של הזמר באירוע 'הקבלת פני רבו' של מנהיג מפלגת 'יחד' וראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון רבי מאיר מזוז.

בש"ס מאשרים שאכן האירוע אצל הגר"מ מזוז הוא זה שהביא לביטול הופעתו של דוויק, אך לא בשל העובדה שמדובר באירוע של 'כסא רחמים' אלא בשל התנאי שהציבו לכל הזמרים - לא להופיע בשום אירוע אחר לפני האירוע הגדול בטדי, בכדי שישמרו על איכות המופע.

כאמור, דוויק עצמו טוען כעת כי לא יופיע במעמד הגדול "בשל אילוצים והתחייבויות קודמות", כלשונו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר