עכשיו זה סופי

הרב אברהם שוורץ שולב בהנהלת החינוך העצמאי

שנה אחרי ההתחייבות, היום עברו באופן רשמי חתימותיהם של משרדי האוצר והחינוך לגבי שילובו של הרב אברהם שוורץ כחבר מן המניין בהנהלת רשת החינוך העצמאי (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
שוורץ, לייזרזון, גפני וסורוצקין (באדיבות המצלם)

שנה אחרי ההתחייבות, היום (ראשון) עברו באופן רשמי חתימותיהם של משרדי האוצר והחינוך לגבי שילובו של הרב אברהם שוורץ כחבר מן המניין בהנהלת רשת החינוך העצמאי ובכך הוא צפוי להתחיל לקבל משכורת סדירה מידי חודש.

בכך תם המאבק הציבורי והפוליטי על תוקף מעמדו של נציג סיעת שלומי אמונים ברשת החינוך העצמאי.

כזכור מאז לפני למעלה מעשור עת פעלו יחד סיעת דגל התורה וסיעת שלומי אמונים באגודת ישראל לשנות את מבנה השליטה בהנהלת הרשת המונה אלפי מורים ומורות ורבבות תלמידים ותלמידות זאת לאחר כינוס משותף של מועצות גדולי התורה במלון נובוטל היה נדמה כי שיתוף הפעולה יימשך.

אלא שמאז מינויו של הרב אליעזר סורוצקין לתפקיד המנכ"ל נוצרה בסיעת שלומי אמונים תרעומת כאשר לטענתם התכחשו בסיעה הליטאית להסכמות ולהבנות וסירבו למנות את שוורץ למינויו כסגן המנכ״ל כפי שהובטח להם.

בשלומי אמונים גם סירבו לבקשתה של דגל התורה לקיים את החוק הנורבגי במסגרתו יו''ר הסיעה החסידית סגן השר מאיר פרוש יפרוש לטובת נציג 'דגל' ח"כ יעקב אשר.

פריצת הדרך התרחשה לפני שנה בדיוק במוצאי חג הפסח בפגישתם של סגן השר מאיר פרוש והרב דוד שפירא נכדו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שהגיעו להסכמה.

לאחר מכן פעל יו''ר דגל התורה ח"כ משה גפני להסרת החסמים הטכניים באשר למינויו בפועל של שוורץ ואכן בימים האחרונים העניין אושר באופן סופי ומעתה יקבל סגן המנכ"ל משכורת כפי שהובטח לו.

בחודשים האחרונים למרות כל הקשיים וחוסר האמון כי אכן מדובר במינוי מקצועי גרידא פעל גפני לשכנע את מערכות המשרדים ואת היועצים המשפטיים כי הכל נעשה כדין ואכן כעת ניתן לבשר באופן סופי על המוגמר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר