פרסום ראשון

השר ליברמן באוקראינה: פועל לביטול הויזות לאומן

שר החוץ אביגדור ליברמן נפגש היום בקייב עם צמרת ממשל אוקראינה והעלה את הצורך בביטול הדדי של הוויזות. השר ליברמן הבהיר שרבבות ישראלים באים לבקר את קברו של רבי נחמן מברסלב באומן ואחרים מגיעים למקומות הקדושים, וההוצאה על הוויזה הפכה להיות אחוז נכבד מעלות הנסיעה (כלכלה)

ב. ניסני | כיכר השבת |
שר החוץ וסגן רה"מ, אביגדור ליברמן, נפגש היום בקייב עם נשיא אוקראינה, ויקטור וישצ'נקו, עם ראש הממשלה יוליה טימושנקו ועם שר החוץ, פיוטר פורושנקו ובפני כולם העלה את הצורך בביטול הדדי של הוויזות.

ליברמן הבהיר שרבבות ישראלים באים לבקר את קברו של רבי נחמן מברסלב באומן ואחרים מגיעים למקומות הקדושים, שם טמונים רבנים מפורסמים בכל רחבי אוקראינה וההוצאה על הוויזה הפכה להיות אחוז נכבד מעלות הנסיעה.

השרים ליברמן ופורושנקו דנו בפגישה בנושאים בילטראליים, בטרור העולמי, בסוגיה האיראנית וביחסי ישראל והפלשתינים והשר ליברמן סקר את המצב במזרח התיכון.

האוקראינים הביעו את רצונם להקים ועדה משותפת שתדון באינטנסיביות בנושא הוויזות וביטולן.

ליברמן והבכירים האוקראינים שוחחו גם על שיתוף פעולה אפשרי במאבק בטרור והאוקראינים ביקשו לקיין דיון מיוחד בדרכים שניתן למנוע העד הפיראטים מסומליה מלפעול וזאת אחרי שאלו עצרו בשנה האחרונה 5 אוניות אוראיניות.

בדיון הועלתה האפשרות לקיים כינוס בהשתתפות מומחים מישראל בתחום המאבק בטרור ובחטיפות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר