ככה נראית "מסורתיות"

אוי לבושה: מירי רגב תועדה במסעדה שמגישה חמץ בפסח

"בל יראה ובל ימצא": שרת התרבות מירי רגב תועדה במסעדה שמגישה חמץ בפסח. "מעניין מה רגב הייתה אומרת על שר שיושב בפרהסיה עם חמץ בפסח לולי השר היה מירי רגב" צייץ העיתונאי חיים לוינסון - ציוץ שהוגדר כ'דיבה' ע"י השרה (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מירי רגב, ארכיון (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

שרת התרבות מירי רגב (הליכוד), תועדה הערב (שלישי) כשהיא יושבת עם ידידים במסעדה המוכרת חמץ בפרהסיה בלב יפו.

העיתונאי חיים לוינסון מעיתון 'הארץ', צייץ בטוויטר תמונה בה נראית רגב יושבת ליד שולחן במסעדת "פארוק בשוק" ביפו.

לוינסון כתב בעוקצנות: "מעניין מה מירי רגב הייתה אומרת על שר שהיה יושב במסעדה שמוכרת חמץ ושרימפס לולי השרה הייתה מירי רגב", והוסיף כי "לטענת עוזריה, על השולחן זה יין. לא בירה".

יצויין, כי השרה רגב מגדירה עצמה כ"אשה מסורתית" ומרבה להתעמת עם האליטות השמאלניות הרחוקות מהיהדות ומורשת ישראל. רגב נצפתה לא מעט כשהיא מתברכת על ידי רבנים ומקובלים, וכן מעלה באופן קבוע לרשתות החברתיות דברי תורה ותיעוד שלה כשהיא מדליקה נרות שבת או לציון אירועים יהודיים.

לאחרונה "הסתבכה" רגב כאשר השתתפה תוך חילול שבת בהתייעצות שהתקיימה במעונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בשבת לפני מספר שבועות בניסיון לחסל את תאגיד השידור "כאן". רגב התנצלה אז והסבירה כי יצאה לדרכה כאשר נראו בשמיים שני כוכבים.

בתגובה לציוץ של לוינסון פרסמה השרה רגב את הדברים הבאים: "הצטרפתי למפגש חברים. על שולחננו היו אבטיח, יין, סלט ומצות. הפרסום שכביכול ישבתי בארוחה שכללה חמץ, הוא הוצאת דיבה שקרית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר