אמת מה נהדר

הגר"ח קנייבסקי ערך ביקור חג אצל הגראי"ל שטיינמן • צפו

מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי ערך הבוקר ביקור חג אצל מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, לאור השיפור במצבו הבריאותי • "היה זה מחזה מרגש ומפעים", מספר אחד המקורבים • תיעוד (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגר"ח אצל הגראי"ל, הבוקר (באדיבות המצלם)

אמת מה נהדר: לאור השיפור הניכר במצבו הבריאותי של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן ולרגל חג הפסח הגיע הבוקר (רביעי) מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי לביקור חג במעונו של מרן ראש הישיבה.

אל מרן שר התורה התלוו בנו הרב יצחק שאול, נכדו יענקי קנייבסקי והנהג שעיה אפשטיין. לצדו של מרן הרב שטיינמן שהו נכדו ונאמן ביתו דוד שפירא ואיסר שוב.

ל"כיכר השבת" נודע כי גדולי ישראל שוחחו זה עם זה בלימוד ובענייני החג ומרן שר התורה איחל למרן ראש הישיבה אריכות ימים ושנים.

המקורבים סיפרו ל"כיכר השבת" כי "היה זה מחזה מרגש ומפעים. לראות את שני מנהיגי הדור משוחחים יחד בחביבות רבה ובפרט לאחר האישפוז הממושך בחורף האחרון זו היתה תחושה מיוחדת. נס של ממש".

"היה מרגש", מספר ל"כיכר השבת" אחד הנוכחים בביקור. "ההתרגשות ניכרה על פניו של מרן שר התורה כשלאחר הדאגה הרבה לשלומו של מרן הרב שטיינמן בכל התקופה האחרונה הוא שוב רואה אותו בצל השיפור הניכר במצבו הבריאותי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר