הצהובון שפרסם לשון הרע על מלאניה טראמפ יפצה במיליונים

רעייתו של נשיא ארה"ב דרשה פיצוי של 150 מיליון דולרים מהצהובון הבריטי שהוציא את דיבתה. במסגרת הסדר שהושג, העיתון פרסם התנצלות וישלם למלניה כ-3 מיליון דולר (עיתונות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
מלניה טראמפ. ארכיון (צילום: Noam Revkin Fenton\Flash 90)

הצהובון הבריטי "דיילי מייל" ישלם לרעיית נשיא ארצות הברית מלאניה טראמפ פיצויים של כמה מיליוני דולרים, וכן הסכים לפרסם התנצלות בעיתון - זאת בעקבות פרסום שהופיע בו בשנה שעברה וכלל פרטים לא נכונים ומשפילים על מי שהפכה לגברת הראשונה של ארה"ב.

רעייתו של דונלד טראמפ תבעה את הצהובון והגישה דרישה לפיצויים בסך 150 מיליון דולר בבית משפט בניו יורק. לדבריה, הפרסום בצהובון פגע בשמה הטוב וגרם לנזקים עתידיים לעסקיה בשווי מיליוני דולרים.

למרות גובה התביעה שהגישה טראמפ, על פי גורם הבקיא בפרשה, "דיילי מייל" ישלם למלניה טראמפ פיצוי של קרוב לשלושה מיליון דולרים, שיכלול בתוכו גם את הוצאות המשפט.

באתר האינטרנט של הצהובון פורסמה היום הודעת התנצלות בפני מלאניה טראמפ. "אנחנו מכירים בכך שהטענות האלה בנוגע לגברת טראמפ אינן נכונות, ואנחנו חוזרים בנו מהן. הסכמנו לשלם לה פיצויים" נאמר בהודעת ההתנצלות.

מלניה טראמפ, יצויין, מובילה מאבק נגד פרסומים שקריים בתקשורת. בחודש פברואר הגיעה מלאניה להסדר בתביעה שהגישה נגד בלוגר ממרילנד, ולפי עורך דינה זכתה בפיצוי כספי "משמעותי" במסגרת פשרה. גם בתביעה ההיא פרסם הנתבע הצהרה בה הוא מכחיש את הפרסום ו"מביע את התנצלותי הכנה לגברת טראמפ, לבנה, לבעלה ולהוריה על כך שהשמעתי את הדברים השקריים האלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר