הרופא שחטף מדבר

הנוסע שהורד מטיסת 'יונייטד' באלימות: "הכל עדיין כואב לי"

"הכל עדיין כואב לי", זה המשפט היחיד שהצליחו לחלץ מפיו של ד"ר דיוויד דאו בן ה-69, שהורד באלימות מהטיסה משיקגו ללואיוויל שבקנטאקי. בכוונתו להגיש תביעה נגד החברה (עולם)

כיכר תיירות | כיכר השבת |
מטוס של חברת יונייטד לצד ד"ר דאו (צילום: שאטרסטוק, מתוך פייסבוק)

"הכל עדיין כואב לי" - זה המשפט היחיד שהצליחו לחלץ מפיו של ד"ר דיוויד דאו בן ה-69, שהורד באלימות קשה ומזעזעת על ידי אנשי אבטחה מטיסת "יונייטד" משיקגו ללואיוויל שבקנטאקי - וכל זה בגלל אובר-בוקינג (נוכחות יתר בטיסה).

הפינוי האלים (צילום: מתוך טוויטר)

ד"ר דאו, שמטופל בבית החולים בשיקגו, שכר שני משרדי עורכי דין לצורך הגשת תביעת ענק נגד חברת יונייטד. עו"ד סטפן גולן, אחד מעורכי הדין שמלווה את המשפחה, אמר כי: "המשפחה רוצה שהעולם יידע כי היא מאוד מעריכה את התמיכה והדאגה לד"ר דאו בעקבות המקרה. אנו מתמקדים כרגע בהחלמתו של ד"ר דאו ובקבלת הטיפול הרפואי לו הוא זקוק".

מאות מיליוני צפיות צברו עד כה הסרטונים שבהם נראים אנשי האבטחה מורידים באלימות את ד"ר דאו מהטיסה, כשהוא מדמם ובוכה. "פשוט תהרגו אותי, אני רק רוצה ללכת הביתה" נשמע ד"ר דאו אומר באחד הסרטונים. בסין, הפך הסרטון מהטיסה האלימה לנצפה ביותר בימים האחרונים.

הפינוי האלים (צילום מסך)

מנכ"ל יונייטד אוסקר מונוז, רשם גם הוא מבוכה אישית כאשר ממיל שכתב לעובדיו דלף לתקשורת, והציג סתירה בין הצהרתו לתקשורת, לבין הגיבוי שהעניק לפינוי האלים בתכתובות הפנימיות מול עובדיו, שם אף כינה את הנוסע "תוקפני".

מונוז נאלץ לפרסם התנצלות נוספת על המקרה ואמר כי "אני רוצה שתדעו שאנחנו לוקחים אחריות מלאה ונפעל כדי ללבן את העניינים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר