רובי ריבלין נגד יוסי קליין: "שנאה תהומית"

נשיא המדינה ראובן ריבלין התייחס הצהריים (חמישי) למאמר שפרסם העיתונאי יוסי קליין ב"הארץ", ובו קבע כי הציונות הדתית מסוכנת יותר מחיזבאללה. "דברי בלע ושנאה תהומית" (חדשות)

הנשיא רובי ריבלין (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

נשיא המדינה ראובן ריבלין התייחס הצהריים (חמישי) למאמר שפרסם העיתונאי יוסי קליין ב"הארץ", ובו קבע כי הציונות הדתית מסוכנת יותר מארגון חיזבאללה. ריבלין הגדיר את המאמר "דברי בלע" ושיבח את הציונות הדתית מול מלעיזיה.

"דבריו של יוסי קליין הם דברי בלע החושפים שנאה תהומית שמקעקעת כל אפשרות לשיח או ביקורת" אמר היום הנשיא ריבלין. "הציונות הדתית היא בשר מבשרה של הארץ הזאת, איכותית יותר ושורשית יותר מכל מלעיזיה".

קליין, מסרב להתנצל על הדברים שכתב. הבוקר הוא אמר בראיון ל"כיכר השבת" כי "הייתי כותב זאת שוב. אני לא מתחרט. הדברים שכתבתי הם דברים נכונים ואם אתמול הם היו נכונים, אין סיבה שהיום לא. לכן גם היום הייתי כותב שוב".

מה מפריע לך בעיקר הלאומנות? או ההדתה? נשאל קליין על ידי כתב "כיכר השבת" והשיב: "הצירוף של שניהם. אין לי שום דבר נגד הדת. עם החרדים גם יש לי בעייה שהם מבקשים מונופול על היהדות, אבל כל זמן שהם לא מערבים את הלאומנות הקיצונית הרי שהמצב יחסית יותר טוב".

"במקרה של הציונות הדתית הערבוב בין הדת ללאומנות הוא הרסני והוא הגורם שיצאתי נגדו. אני לא מתחרט" אמר לסיום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר