ציוד מתקדם סייע בחיפושים

אסון ההיסחפות בכינרת: נמצאו גופותיהם של שני נעדרים

סונאר של חיל הים שהותקן על סירה הצליח לאתר את גופותיהם של שניים מבין 3 הנעדרים בכנרת וצוללנים משו את הגופות מהמים. השניים שזוהו - לירון כראדי בן 17 ז"ל ונחמן איטח בן 21 (חדשות)

(צילום: אביהו שפירא, ynet)

אותרו שניים מתוך שלושת הנעדרים בכינרת: גופותיהם של שני הנעדרים אותרו באמצעות סונאר של חיל הים שנטל חלק במאמצי החיפושים אחר השלושה במעמקי הכינרת.

לאחר זיהוי שנערך נמסר מהמשטרה כי "הסתיימה מלאכת זיהוי הנעדרים על ידי בני המשפחה. הנעדרים שזוהו: לירון כראדי בן 17 ז"ל, ונחמן איטח בן 21 ז"ל.

"משטרת ישראל תמשיך במאמצי החיפוש עם כלל הכוחות והאמצעים עד לאיתור הנעדר השלישי. משטרת ישראל משתתפת בצער המשפחות".

המשטרה שכרה סירת דיג ועליה הותקן סונאר וציוד מתקדם נוסף של חיל הים, שהצליח לסמן עבור הצוללנים את מיקום הגופות ולאפשר להביא אותם לחוף לצורך זיהוי.

שלושת הנעדרים

הגופות הועברו אל החוף ומשם אל תחנת המשטרה המקומית שם זיהו בני המשפחות את גופות יקיריהם. בתוך כך, נמשכים המאמצים לאתר את הנעדר השלישי שעדיין לא נמצא.

השלושה, נחמן איטח, איתמר אוחנה ולירון כרדי, נסחפו אל עומק הכינרת ביום הראשון של חול המועד פסח ומאז נעשו מאמצים לאתרם באמצעות יחידת הצוללנים של המשטרה, זק"א ומאות מתנדבים שנטלו חלק בחיפושים.

החיפושים (צילום: דוברות המשטרה)

בהודעת המשטרה הערב נאמר: "במסגרת החיפושים אחר שלושת הנעדרים בכנרת, כלל המאמצים הובילו למציאת שתי גופות באזור בו התמקדו החיפושים. ספינה מתאימה שנשכרה על ידי משטרת ישראל שעליה הותקן סונאר וציוד מתקדם נוסף של חיל הים הצליחו לסמן עבור הצוללנים את מיקום הגופות ולאפשר להביא אותם לחוף לצורך זיהוי".

החיפושים אחר הנעדרים (צילום: יצחק סבג)

עוד נאמר בהודעת המשטרה כי: "העובדה שהגופות נמצאו בתוך התיחום שסומן באמצעות ממצאי החקירה המורכבת, מוכיחה שסדר הפעולות לניהול החיפושים התבצע בצורה מיטבית, וכי טרם הסתיימה סריקת כל השטח שתוחם".

"משטרת ישראל המפקדת על כלל מאמצי החיפוש בימים האחרונים מאז היעדרות הצעירים והזוכה לשיתוף פעולה הדוק עם צה"ל וכוחות ההצלה האחרים, תמשיך במאמצי החיפוש בניסיון לאתר את כלל הנעדרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר