מעצר בכירי 'הפלג הירושלמי'

פרסומאי חרדי: "חבורת עבריינים; אני מקווה שירקבו בכלא"

שעייה איצקוביץ, שסבל מהטרדות, מביע סיפוק בעקבות גל המעצרים ב'פלג הירושלמי'. "הגיע הזמן שמישהו יעצור את חבורת העבריינים האנרכיסטים המזדקנים הללו", הוא אומר ל'כיכר השבת' (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
איצקוביץ על רקע הפשיטה והמעצרים (צילום: דובורת המשטרה, כיכר השבת)

גל המעצרים הבוקר (שלישי) של ראשי "הפלג הירושלמי" ובכירי עיתון "הפלס", בעקבות החשדות לאיומים והטרדות של מפרסמים וחברות במשק, מביא את חלקם לחוש רגיעה מסויימת לצד סיפוק.

אחד מהם, הפרסומאי שעייה איצקוביץ, הנחשב למי שמכיר דבר או שניים בעולם הפרסום והאסטרטגיה החרדי.

עוד בנושא:

איצקוביץ המחזיק בבעלות על משרד הפרסום תוצאות אפקטיביות המונה עשרות לקוחות חברות כלכליות מובילות ומייצג את בכירי המשק הוטרד לא פעם לדבריו בשל העובדה שסירב לפרסם בעיתון 'הפלס' בטאון 'הפלג הירושלמי'.

בשיחה עם "כיכר השבת", אומר איצקוביץ כי "לשמחתנו טוב מאוחר מלא כלום, הגיע הזמן שמישהו יעצור את חבורת העבריינים האנרכיסטים המזדקנים הללו שכמוגי לב התחבאו מאחרי בני נוער אותם השחיתו ושלחו לבצע פשעים כמו סחיטות והטרדות של מאות חברות ואנשי עסקים, מקווה ומייחל שירקבו בכלא כמה שיותר זמן ויחזרו בתשובה שלימה על מעשיהם הנלוזים".

הפשיטה, המעצרים והמהומה • צפו (צילום: דוברות המשטרה)

איצקוביץ מספר ל"כיכר השבת" על מסכת הטרדות שיטתיות כנגדו וכנגד בכירי חברות אותם הוא מכיר באופן אישי. "הם ניבלו את הפה וחלקם אף אימצו לעצמם סלנג עברייני. לא מדובר במקרה אחד ולא בשניים אלא בחילול השם עצום הנמשך תקופה ארוכה כאשר בכירים במשק מקבלים שיחות באמצע הלילה רק בגלל שחשבו לפרסם בעיתון אחר".

"אני מכיר מקרה בו איימו על ילדה בת 11 של מנהל שיווק באחת החברות הגדולות במשק שיבואו אליהם הביתה והילדה במשך שבועיים לא הסכימה להישאר ולו לרגע אחד בבית לבד ללא אביה", הוא מספר.

איצקוביץ מציין בצער כי "חבל רק על בני הנוער שהושחתו על ידי בני הבליעל הללו מקווה שישתקמו ויחזרו ללימודים ולחיים תקינים.

"מה שראינו בשבועות האחרונים זה כבר חצה כל גבול. ילדים עומדים ברחובות ומפגינים וצועקים ומקללים שוטרים זה היה מחזה נורא ואיום שאי אפשר להשלים עמו בשום אופן".

המעצרים והמהומה בבני ברק (צילום: צביקה לרר)

כפי שדווח ב"כיכר השבת", לפנות בוקר יצא לדרכו המבצע הנרחב של המשטרה, בו השתתפו כ-250 שוטרים, חוקרים, שוטרי יס"מ, לוחמי מג"ב ובלשים מכל הארץ שעצרו בו זמנית, בהתאם לצווי מעצר וחיפוש שהוצאו ע"י בית המשפט, 28 חשודים מירושלים, בני ברק, מודיעין עלית, אשדוד, רכסים וחדרה.

העצורים והמעוכבים, בהם ראשי "הפלג הירושלמי" ובכי עיתון "הפלס" חשודים במעורבות בהטרדות וסחיטה באיומים כנגד מנהלים ובכירים בחברות שונות במשק וחברות ממשלתיות בכדי שאלו יפרסמו ב'הפלס'.

בבית המשפט בראשון לציון, החלה המשטרה להביא את העצורים לדיון בעניינם ומבקשת בשלב זה להאריך את מעצרם של לפחות 12 עצורים, במספר ימים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר