טור תגובה

בנטוב לרושפלד: אל תפתח פה לשטן

אתם משתמטים מתשלום מס יותר מאיתנו, אתם נמצאים בבתי הכלא יותר מאיתנו, עלות החזקת חילוני במדינה היא פי 10 מאיתנו, לנו נותנים פירורים • אבי בנטוב בטור תגובה (חרדים)

אבי בנטוב | כיכר השבת |
השף יונתן רושפלד ואבי בנטוב (צילומים: צילומסך מתוך "מאסטר שף" / שידורי "קשת"; כיכר השבת)

פשוט נמאס לי, מכל הרושפלדים, הגרבוזים, הלפידים, שהם פותחים את הפה שלה כל פעם שנדפק להם משהו בחיים. אני מכיר את המשפט - 'הקנאה מוציאה את האדם מהעולם', אני מבין שהם לא מפרגנים למגזר החרדי, את כל תסכולו של הטבח רושפלד בעקבות סגירת המסעדות שלו, הגירושין שלו, הדיאטה שלו, הוא מוציא על המגזר החרדי, ומרגיש שהוא משלם את משכורתי, או את שלך, קורא יקר.

בסדר רושפלד, אתה עוסק באחד המקצועות העתיקים ולא הכי אינטלגנטים, בישול, לא סיפקת את שאיפתה של אמך הפולניה, להיות רופא, עורך דין, כנראה שגם בכיתה היית לוזר, או איזה ילד כאפות, הציבור שאליו אני משתייך, הוא לא ציבור שאתה תחטיף לו, תדבר עליו, אין לך, ולא לאף אחד מחבריך החילוניים, המשתמטים מאוהלה של תורה להעביר עלינו ביקורת.

בתי הכלא מלאים באנשים לא דתיים, כל הרוצחים, גנבים, נוכלים ותוקפים הם מהציבור שלך, גם אם יש לנו אחד מהרשימה שמניתי, אפשר לספור אותם על קצות האצבעות, אצלכם, קצות שערות ראשי לא יספיקו לכך.

תבינו ציבור חילוני שכמוכם, כל פעם שעשיתי שיפוץ בבית שלי, כל בעלי המקצוע הם חילונים, הם הפועלים, כי רק אתם עובדים, אנחנו הרי פרזיטים... בקיצר, הם שואלים אותי בלחש, תגיד אפשר במזומן בלי חשבונית, או המתוחכמים יותר, תראה אדוני, המחיר הוא ללא מע"מ, השאלה איך אתה משלם, הם כאילו בודקים את הדופק. לסיכום, אתם משתמטים מתשלום מס יותר מאיתנו, אתם נמצאים בבתי הכלא יותר מאיתנו, עלות החזקת חילוני במדינה היא פי 10 מאיתנו, לנו נותנים פירורים.

הציבור החרדי והדתי הקשורים לעול התורה וההלכה, הוא יותר מוסרי ממכם, כי מקיפות אותו 2 מערכות הגנה, הפסיקה ההלכתית, ומערכת המשפט עקב היותו אזרח מדינת ישראל. תפסיקו להטיף לנו מוסר, ולכנות אותנו מוצצי דם, משתמטים, עלוקות, אלו מילים שמזכירות משטרים אפלים ואתם הרי נאורים, פלורליסטים, אז תתקדמו בבקשה, תצאו מרגשי הנחיתות שלכם.

תפסיקו, כל פעם שאני פוגש חילוני, לומר לי גם סבא שלי היה דתי, לא מעניין אותי מה הסבא שלך היה, מעניין אותי מי אתה רושפלד, ותלמד משהו מדברי דוד המלך בתהילים פרק ק"ד, "יתמו חטאים מן הארץ ורשעים עוד אינם", אנחנו צריכים להתפלל על רשע שיחזור בתשובה, ולא שיעלם מהעולם, שיגמרו החטאים ולא החוטאים, ולשנה הבאה בירושלים הבנויה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר