פוסטים מסיתים

אלירז פיין הורשעה על תמיכתה ביידוי אבנים על חיילים

הצעירה שהסיתה בקביעות בעמוד הפייסבוק שלה ובקבוצה פנימית של צעירי יצהר לאלימות נגד ערבים - ופעם אחת אף לאלימות ש"תגרום למותו של חייל" - הורשעה היום (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
פיין בבית המשפט, היום (צילום: Meital Cohen/Flash90)

פעילת הימין הקיצוני אלירז פיין הורשעה היום (שלישי) בבית משפט השלום בפתח תקווה בביצוע עבירות רבות של הסתה לאלימות, בהן הודתה.

מכתב האישום, כי לפני שלוש שנים פרסמה אלירז בעמוד הפייסבוק שלה ובקבוצת גוגל בשם "יצהרניקים" קריאות למעשי אלימות או טרור נגד ערבים פלסטינים וערבים ישראלים, ודברי עידוד והזדהות עם מעשים שכאלו.

היא המשיכה בכך אף לאחר שנחקרה באזהרה ונעצרה בגין פרסום קודם דומה שלה.

וכך היא כתבה בקבוצת "יצהרניקים": "...אני בעד זריקת אבנים (על יהודים, כמובן שעל ערבים אין שאלה) בסיטואציות מסוימות- גם אם האבן תביא למותו של חייל!!! אגבה מול כל גוף חיצוני את זורקי האבנים, גם במקרים שבהם לא היו נחוצים בעיני!".

שעות ספורות לאחר שפרסמה את ההודעה, יודו אבנים על כוח יס"מ אשר נכח ביישוב.

יידוי האבנים המדובר (צילום: ג'ורג' גינסברג, ynet)

אחר כך, על רקע חטיפתו ורציחתו של הנער מוחמד אבו ח'דר, כתבה פיין: "אני גאה ושמחה לגלות שיש יהודים שלא יכלו לעמוד מנגד ולשתוק!! שולחת ברכב חזק ואמץ לעצורים (שאינני מכירה כלל) החשודים ברצח הערבי למש' אבו חדר.".

כך גם לאחר הצתת מתחם כנסיית הלחם והדגים היא כתבה: "יאללה מבסוטים, בוקר טוב!! הפעם כנסיה, כהתחשבות ברגשות המוסלמים..רמאדן כרים גם לכם... המעשה עצמו הוא מצווה", ודברים דומים.

חלק מדבריה המסיתים (צילום מסך)

בעקבות הצתת בית משפחת דוואבשה בכפר דומא באמצעות בקבוקי תבערה, בה נרצחו כמה מבני המשפחה, כתבה אלירז : "להבעית אותם ולגרום להם להבין שדם יהודי אינו הפקר, על רצח ירחץ האויב בדמו!!! מאוד ראוי ומכובד בעיניי לפגוע ברכוש ערבי, אני רואה בזה מעשה נכון וראוי".

גזר דינה של אלירז פיין ינתן במועד מאוחר יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר