"יצא המרצע מן השק"

לאחר המעצרים: 'הפלס' במתקפה נגד סגן השר אלי בן דהן

עיתון 'הפלס' יוצא הבוקר במתקפה נגד סגן שר הביטחון אלי בן דהן לאחר שלדבריהם הוא חשף כי גל המעצרים של בכירי העיתון נועד לפגוע בו ובמאבק 'הפלג' "נגד גיוס לומדי התורה" (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
סגן השר אלי בן דהן (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

עיתון "הפלס", בטאון "הפלג הירושלמי", יוצא הבוקר (חמישי) במתקפה חסרת תקדים נגד סגן שר הבטחון אלי בן דהן, אותו מאשים העיתון כי מטרת המעצרים הינה פגיעה במאבק שהם מובילים נגד מעצר העריקים.

בכותרת הראשית טוען "הפלס" כי "יצא המרצע מן השק", ומצטט את דברי בן דהן כי "מטרת המעצרים של עורכי העיתון - לפגוע בהפלס ולגרום להפסקת מאבקו בגיוס לומדי התורה".

"הפלס" מצטט עוד את בן דהן שאמר בראיון ברשת "מורשת" של קול ישראל כי "בדיון שקיים היועמ"ש לפני כחודשיים, בהשתתפות נציגי המשטרה ומשרד הביטחון, סוכם בין השאר לחתור למעצרים והאשמות של עורכים, מנהלים ועובדים בביטאון עולם התורה 'הפלס', באמתלות הקשורות לנושאים כלכליים - וזאת במטרה לפגוע בעיתון ולגרום לו לזנוח את מלחמת ההסברה כנגד הנסיונות הנואלים לגייס את בחורי הישיבות לצבא השמד".

"הפלס" מציין כי מנגד המשטרה ממשיכה להתעקש כי אין קשר בין המעצרים לדיון בלשכת היועץ המשפטי.

שער "הפלס", הבוקר

בהמשך לכך מציין העיתון כי גם לאחר החרמת 17 מחשבים מהמערכת בהם גם מחשבים המשמשים לגרפיקה בלבד, והחרמת רשת מערכת העיתון, התבטאו השוטרים במקום מפורשות ואף הביעו סיפוק מהעובדה כי לאחר החרמת הציוד, עיתון הפלס לא ייצא לאור שבועות ארוכים.

"למרות זאת", מציינים בגאווה בהפלס, "העיתון יצא לאור כמידי יום, ובית המשפט אף פסק כי על משטרת ישראל להשיב באופן מיידי את הציוד בחזרה אל מערכת העיתון, ואכן אמש בשעות הצהריים הוחזר הציוד במלואו אל מערכת הפלס".

בעקבות דבריו הברורים של בן דהן, בכירים בפלג הירושלמי אומרים היום כי "לאחר שהוסרה מעטפת השקרים בו עטפה משטרת ישראל את מעצרם של עורכי העיתון ושאר העצורים כביכול עומדת מאחוריהם חקירה עניינית, ניתן לקבוע בוודאות כי אנו מתבוננים כיום במשטרת ישראל הפועלת ע"י שולחיה שמנתצת את ערכי הדמוקטיה הבסיסיים ביותר של מדינת ישראל, בכך שמשתיקה וסותמת פיות לעיתונאים ועורכי עיתון תוך שימוש ציני וברוטלי בכלי החוק העומדים לרשותה".

בכירי הפלג מציינים עוד כי מי שאינו רוצה למצוא את עצמו בבוקר בהיר, מושתק בברוטליות גסה, על ידי משטרת מחשבות מתוחכמת וציניקנית, מוטל עליו להתקומם נוכח מעצריהם והשתקתם של עורכי וכותבי עיתון הפלס. ויפה שעה אחת קודם.

במשטרה הבהירו אמש כי אין קשר בין החקירה שנוהלה במפלג ההונאה נגד 'הפלס' לדיון שהתקיים בלשכת היועמ"ש או לנושאים הקשורים לחיילים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר