האברך שנעדר, משחזר את הלילה

"היה לילה קשה; הרגשתי את פצצות התאורה והמסוקים"

ישראל כהן, האברך שנעדר במשך הלילה בנחל אוג ונמצא הבוקר כשהוא בריא ושלם, הודה נרגשות למשטרה ולכוחות ההצלה והחילוץ ושיחזר את הלילה המלחיץ שעבר לבדו בשטח • צפו (אקטואליה)

(צילום: יחל"צ מגילות)

"איך שהוא הגעתי לבסיס בלי מים 18 שעות", כך שחזר הבוקר (חמישי) ישראל כהן, האברך הנעדר שנמצא בחסדי שמים כשהוא בריא ושלם, לאחר שעות של חיפושים וחרדה מאז נעדר בנחל אוג במדבר יהודה שם טייל עם חבריו.

"הרגשתי כל הלילה את פצצות התאורה והמסוקים, ידעתי שמחפשים אותי. היה לילה קשה לא הצלחתי לישון, ישנתי כבר בכל מיני מקומות אבל הלילה לא הצלחתי. כל הדברים האלה נתנו לי כוח להמשיך וללכת", אמר האברך נרגשות.

הוא ציין כי הוא מודע לעלות הגבוהה של החיפושים ואמר: "היה שווה כל פעולה ופעולה שכל אחד עשה, מקווה שלא תצטרכו את זה לעולם".

מהמשטרה נמסר כי שוטרי משטרת ישראל, איתרו את הנעדר סמוך לבסיס נביא מוסא הולך על הכביש, מתחקור ראשוני של הנעדר מסר כי היה עייף ותשוש ונרדם בשולי הכביש, הכוחות העניקו לנעדר אוכל ומים בשטח והוא נלקח לחפ"ק המשטרתי.

במשטרה ציינו כי בחיפושים נטלו חלק מתנדבי יחידת חילוץ מגילות, עציון, שומרון, עין גדי וערד, חיל האויר ועוקץ של צה"ל, יחידת המסוקים של משטרת ישראל, כב"ה ויחידות נוספות בסיוע מסוק משטרתי ורחפנים.

כזכור, יצא הנעדר יחד עם עוד ארבע מחבריו לטיול בנחל אוג שם איבדו את דרכם. אחד מהם הצליח ליצור קשר עם יחידת החילוץ מגילות ולהודיע על כך שארבעת חבריו אינם מוצאים את דרכם, ואכן קריאתו הועילה והם אותרו כשהם סובלים מהתייבשות - חוץ מהאברך שנישא לפני פחות משנה, מאז התנהלו אחריו חיפושים אינטנסיביים.

הבוקר הצטרפו למאמצים מתנדבים מיחידות החילוץ ערד, עין גדי, עציון ושומרון. עשרות מחלצים, לוחמי אש, שוטרים יצאו למשימות סריקה, שבסופן נמצא הנעדר והמחפשים פתחו בשירה וריקודים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר