תודה, אבל לא

גרינבוים לדרעי: לא אערוך את "יום ליום"

אברהם דוב גרינבוים, רבו של הקמפוס החרדי בגן יבנה ולשעבר עורכו הראשי של 'בקהילה', הודיע ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי כי הוא דוחה את ההצעה לשמש כעורכו הראשי של "יום ליום" (עיתונות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אברהם דוב גרינבוים (צילום: יעקב לדרמן)

פרסום ראשון: אברהם דוב גרינבוים, רבו של הקמפוס החרדי בגן יבנה ולשעבר עורכו הראשי של השבועון 'בקהילה', הודיע ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי כי אינו מעוניין לכהן כעורכו הראשי של 'יום ליום'.

במכתב ששיגר לשר דרעי, כותב גרינבוים: "אני רוצה להביע את תודתי העמוקה והכרת הטובה על האמון לו זכיתי בהצעה המכובדת לכהן כעורכו הראשי של עיתון 'יום ליום'".

גרינבוים מוסיף וכותב כי "לעונג ולכבוד גדול היה לי להיות שותף בכינון וחידוש העיתון, אבל בימים אלו אני עסוק בפעילותי במסגרת 'הקמפוס החרדי למצוינות' בגן יבנה כמו גם ב'מפעלות הרב גרוסמן' ומתקשה למצוא את הזמן והיכולת בניהול שוטף של מערכת עיתון אותה יש להקים מהמסד".

"אכפול בהערכה על הפנייה אליי ובטוחני כי תמצאו את האיש הנכון שיעשה זאת לתפארת העטרה ויושנה. אשמח לעמוד לעזר בעצה ובתושייה בכל עת", חותם גרינבוים את מכתבו.

כפי שדווח לראשונה ב"כיכר השבת", יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הודיע כי תנועת ש"ס נמצאת בשלבים אחרונים לקראת העברה מלאה של עיתון "יום ליום" לבעלותה.

דרעי חשף במהלך דבריו כי "בקרוב מאוד", כהגדרתו, ש"ס תהפוך את "יום ליום" לחינמון. על הדרך שבה המהלך יבוצע הרחיב דרעי: "בתקופה הקרובה נהפוך את העיתון לחינמון דו שבועי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר