עומדים יציב

למנף השקעות בנדל"ן בצורה חכמה וללא סיכונים

לא חסרים סיפורים על השקעות לא נכונות או כאלו שהתפתו לפרסומת כזו או אחרת לרווח מהיר ונפלו, ועל הדרך איבדו את מיטב החסכונות שלהם. אם ידוע שעולם הנדל"ן הוא בעל פוטנציאל גדול, אז איך שומרים על עצמנו וממזערים סיכונים? (נדל"ן, שיווקי)

למנף הצלחה בעולם הנדל"ן. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בעוד זוגות רבים בציבור הישראלי מתקשים להשיג קורת גג ולרכוש דירה, בציבור החרדי, ברוך השם, איכשהו מצליחים לקנות בית ולהקים משפחה בישראל.

האם זהו נס? כנראה שבחלק מהמקרים כן, אבל כמובן שזה נובע גם מההכרה הרחבה של הציבור עם עולם הנדל"ן. המגזר החרדי רוכש הרבה נדל"ן ביחס לאוכלוסייה הכללית, והוא גם משקיע ויוזם בנדל"ן לצרכי חסכון ורווח עתידי.

הסיבה לכך שהציבור החרדי נחשב בישראל לאחד הפעילים ביותר בכל תחומי הנדל"ן השונים היא במיוחד עקב הצורך לרכישת דיור עבור הזוגות הצעירים שנישאים בגיל מוקדם, וכן להרחבת הנכס עם התפתחותה המבורכת של המשפחה. הציבור החרדי ידוע גם בהשקעותיו המרובות בנדל"ן כדי לעזור כלכלית לדור הבא.

השקעה עם פוטנציאל

אחד מאפיקי ההשקעות אשר הוכיח עצמו לאורך שנים רבות, הוא ההשקעה בנדל"ן. כנראה שלא לחינם רוב בעלי הממון בארץ ובעולם משקיעים את מרבית כספם ה'חופשי' בנדל"ן.

ועדיין, חוקי המשחק מצריכים יותר מאשר הכרות שטחית. לא חסרים סיפורים על השקעות לא נכונות או כאלו שהתפתו לפרסומת כזו או אחרת לרווח מהיר ונפלו. כל השקעה דורשת ידע מעמיק ובדיקות נכונות לפני כניסה לעסקה, כל שכן השקעה כמו נדל"ן שהיא השקעה בסכומים גבוהים הטומנת בחובה מצד אחד רווחים גדולים אך מצד שני גם יש בה סיכונים לא מעטים.

להכיר את השטח מקרוב. אילוסטרציה. צילום: Yaakov Naumi/FLASH90

אז איך למנף השקעות בנדל"ן בצורה חכמה וללא סיכונים?

פשוט מאד: לומדים לעומק, מכירים את השטח היטב ולא מסתפקים בחומר תיאורטי על הנייר אלא לומדים ממומחי נדל"ן בעלי ניסיון מוכח בעשייה.

קורסי הנדל"ן הטובים בארץ אינם מותאמים למגזר החרדי מבחינת לימודים נפרדים והקפדה על מסגרת המתאימה למגזר.

אולם לכל מי שעולם הנדל"ן מושך אותו בציבור החרדי, מכון מנוף הקים במיוחד עבורו קורסים ובכך מספק מענה לדרישות הרבות שעלו במהלך השנים וונותרו ללא מענה.

בשני סניפים בארץ, בירושלים וברמת גן, לומדים בקורס של מכון מנוף מפי מומחי נדל"ן העוסקים בתחום ומביאים איתם דוגמאות אמתיות ואישיות מעולם ההשקעות והיזמות שלהם.

כל מי שחי את התחום יודע שהשקעה בקורס לימודי נדל"ן שמעניק לו ידע איכותי - היא כנראה ההשקעה הטובה ביותר לכל מי שמתכוון להשקיע או ליזום בנדל"ן.

שני הקורסים החדשים של מכון מנוף עומדים להיפתח בקרוב ומיועדים לאלו שכבר עוסקים בתחום אך מעוניינים לשדרג את רמת המקצועיות שלהם ולרכוש ידע מעמיק בתחום הנדל"ן, וגם לאלו שמעוניינים לעשות את הצעדים הראשונים שלהם בעולם הנדל"ן המרתק.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר