לא ימונה מחליף

עמרם כנפו התפטר מתפקידו בעיריית אשדוד

יו"ר ש"ס באשדוד עמרם כנפו הודיע היום כי ישעה את עצמו מתפקידיו בעירייה - זאת לאור הגשת כתב האישום נגדו. לא ימונה לו מחליף מאחר והוא מתפטר באמצעות השעיה (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
עמרם כנפו (צילום: שלומי כהן)

בעקבות כתב האישום שהוגש השבוע נגדו בבית משפט המחוזי בבאר שבע, הודיע היום (חמישי) יו"ר ש"ס באשדוד עמרם כנפו כי החליט להשעות עצמו מתפקידיו בעירייה.

בהודעה ששלח לראש העיר יחיאל לסרי כתב כנפו: "לאור חוות דעתו של רוני עמיר עלי להתפטר מתפקידי כממלא מקום ושאר התפקידים בדרך של השעיה ביום שני הקרוב בעזרת ה' אגיש לך את מכתב ההודעה".

במקומו של כנפו לא ימונה מחליף, שכן הוא מתפטר באמצעות השעיה - כפי שעשה אלי שמחיוף בעיריית ירושלים לאחר הגשת כתב האישום בפרשת הולילנד. כמו כן, ראש העיר אינו יכול למנות מחליף שכן על פי החוק אסור למנות סגן ראש עיר בזמן שנותרו פחות מ-28 חודשים לבחירות.

יצוין, כי מכתב האישום שהוגש אתמול עולה כי כנפו יחד עם שניים נוספים קיבלו שוחד מהקבלנים והיזמים בתמורה לקידום ענייניהם העסקיים בעיר אשדוד ובוועדות התכנון והבנייה בעירייה - כנפו תמורת שוחד של כ-240 אלף שקל, בנוסף לאופציה לרכישת מגרש מקבלן, דרי תמורת שוחד של יותר מ-2.5 מיליון שקל ואלבז תמורת שוחד שוחד בדמות הלוואה וערבות להלוואה בהיקף של כ-150 אלף ש"ח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר