המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

כל העולם מרגיש דחף ולחץ, מרגישים שהעולם הולך לעבור שינוי לטובה, שהולך להתגלות משיח צדקנו בפרהסיה כדי למנוע מלחמת עולם שלישית והרס העולם כולו עם אטום (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, מגן ושומר על כל עם ישראל ועל היהודים בארץ ישראל, מגן מלמעלה, יש ענני כבוד סביב גבולות ארץ ישראל ועל היהודים שגרים בארץ ישראל, לשמור על נפשם "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם". למרות כל ההגנות, על יהודים להיות עירניים ולא להגיד 'לי זה לא יקרה'. לדעת לאן הולכים, לדעת לאן באים ולהסתכל טוב לכל כיוון. כשאדם שומר על נפשו ולא אומר 'לי זה לא יקרה' - משמיים ישמרו עליו. אדם שלוקח סיכונים, שאומר 'לי זה לא יקרה' - אין לו הגנה מריבונו של עולם.

בחג הפסח, חג החֵרות, נתן הקדוש-ברוך-הוא חופש וחֵרות לכל יהודי כדי שירגיש מה זה כשחֵרות וחופש, נשמה ורוח מחוברים לנפש וגוף. בחג הפסח היה הכל טוב ויהיה הכל טוב, הבחירה בידי האדם לבחור בטוב או ברע, "ובחרת בחיים". מי שבוחר בדרך העקומה והלא טובה, בדרך של הסיכונים - יישא באחריות.

בארץ ישראל הקדושה לא חסר כלום. צריך לבקש מהקדוש-ברוך-הוא שיעזור ויציל והקדוש-ברוך-הוא יעזור ויציל. נעשה השתדלות במקסימום והקדוש-ברוך-הוא יעזור משמיים. ליהודי אסור להתמרמר, להתלונן ולהאשים את הקדוש-ברוך-הוא, יהודי צריך לשמוח בחלקו. כל יהודי שלם שווה במאה אחוז בזמן שהוא שמח בחלקו, כשהוא נכנס לדמיונות, 'למה ככה ולא ככה' - נופל משלמותו. לקלקל אפשר בשנייה אחת, לתקן ולכפר לוקח המון זמן.

החורף היה טוב מאוד, האביב בא בזמן. יש ארבע עונות רק בארץ ישראל, זה מדהים - השגחה של בורא עולם! בורא עולם נתן לנו שפע ברכה עד בלי די.

כל מי שיִרצה לחזור בתשובה, הקדוש-ברוך-הוא יעזור לו. לחזור בתשובה זה קיום עשרת הדיברות וכל מי שעוד לא חזר, כדאי לו לחזור.

ממשלת ישראל וצה"ל, לא לסמוך על אף גוי סביבנו, הם לא רוצים שלום, הם רוצים רק להשפיל את צה"ל ולמחוק את ארץ ישראל, חס ושלום. לא חסר להם אדמות בעולם, יש להם פי מאה שטחי אדמה מאשר בארץ ישראל, סתם לחינם הם רוצים לקחת חלקים מארץ ישראל הקטנה. לא בגלל האדמה, אלא כי הם שונאים את היהודים.

ממשלת ישראל צריכה להתמקד באזרחי ישראל, את כל המסתננים והפליטים צריך להחזיר על-פי החוק למקומותיהם, להוציא אותם מהארץ, הם עושים הרס ונזק לחברה בישראל. ושלא יחשבו על מה יגיד העולם. בורא עולם מלווה את כל ארץ ישראל ויושביה היהודים. בורא עולם אומר לממשלת ישראל: 'החלטות נכונות בעד אדמת הקודש, בעד היהודים - אני אחריכם בכל ואעזור בכל, אסיר כל מכשול מארץ ישראל הקדושה!'. לסמוך על הקדוש-ברוך-הוא!

כל העולם כולו בתוהו ובוהו, סכסוכים וסיבוכים, האדמה רועדת בכל מקום בעולם, לא יודעים מה יילד יום, מה יִקרה, מה יהיה בעוד שעה, מסתבכים ומסתכסכים עם עצמם, רכבות - תאונות, אוטובוסים - תאונות, מכוניות - תאונות, מטוסים מסתבכים ואוניות מסתבכות. סיבוכים בין מנהיגי המדינות בעולם, הם לא מספיק מבינים זה את זה. העולם כולו בפחד אטומי מטילי אטום. אף מנהיג ומדינה לא רוצים למות על-ידי פצצות אטום. יש אלפי טילי אטום בעולם ויש ארצות שמפגינות כוח וגאווה, כדי להראות שהן חזקות באטום, להפחיד ולהראות שהן מעצמה חזקה - זו רק הפחדה. בגלל האטום בעולם, לא תפרוץ מלחמת עולם שלישית. אם חס ושלום תפרוץ מלחמת עולם שלישית, בליווי אטום, לא יישאר בעולם זֵכֶר של אדם, עץ, זבוב, פרפר, לא המקלט הכי חזק, העולם יהיה שומם, דומם ויחזור לתוהו ובוהו. הקדוש-ברוך-הוא אומר ליהודים ולעולם כולו, לא תהיה מלחמת עולם שלישית, לא תהיה אינתיפאדה שלישית ולא מלחמת אטום בעולם. כן יהיה משיח בפרהסיה בזמן הקרוב ביותר, הקרוב ביותר ובניית בית המקדש השלישי! בניית בית המקדש השלישי! בניית בית המקדש השלישי!

כל העולם מרגיש דחף ולחץ, משהו לא רגיל בעולם, מרגישים שהעולם הולך לעבור שינוי לטובה, והשינוי הוא - שהולך להתגלות משיח צדקנו בפרהסיה כדי למנוע מלחמת עולם שלישית והרס העולם כולו עם אטום.

אנשים בעולם מרגישים שהתקופה תהיה טובה, מרגישים שבדור הזה הולך להיות משהו טוב. למרות שיש בעולם דברים קשים ביותר, כולם חוזים - משיח יתגלה בפרהסיה!

היהודים, נמאס להם מהזיוף, מהשחקנים, מההוללות, כסף, זהב, רכוש, אוכל - הכל טפל ונופל. כולם רוצים ומרגישים בליבם, בתת-מודע, שרוצים להיגאל, רוצים גאולה, רוצים לצאת מהכלא הפנימי ולהרגיש חופש וחֵרות, להרגיש שמשיח צדקנו מוביל את העולם לדרך של חיים לעדֵי-עד.

סוריה,ימשיכו להיהרג, וימשיכו להיהרס ולהתבלבל. רוסיה מתאמנת בסוריה. ארצות הברית מתערבת כדי להפגין כוח ונוכחות.

סוריה תמשיך להיהרס ולהתמוטט כי עינו והרגו חיילי צה"ל הי"ד. על כל חייל יהודי שעונה ונהרג בסוריה - עשרות אלפי גויים ואולי מאות אלפים יעזבו את העולם. בורא עולם כואב על כל יהודי שנלקח ונהרג, הגויים ישלמו עד אין-סוף על כל יהודי. הזמן בשמיים הוא לא הזמן פה.

תורכיה, ארדואן רוצה לשלוט בארצו, רוצה שתהיה לו שליטה פנימית. יש בתורכיה בלאגן ותהיה מהפכה. יהיה לארדואן מרד גדול בצבא ובאזרחים, לא יעזור לו כלום.

מצרים, אם סיסי לא יילך עם ארץ ישראל וממשלת ישראל ביושר ואמת, יהיה לו בלאגן גדול ומהפכה במצרים ובלאגן גדול במדבר סיני. במצרים יש מוסלמים קיצוניים קשים, חמאס, דאע"ש ורעב כבד.

החמאס בעזה רוצים את השליטה לידיהם. את כל מיליוני הדולרים שמקבלים, הם לוקחים לכיסם, כמו העולם התחתון, עולם הפשע, הכל הם לוקחים לידיהם בשותפות עם אבו מאזן. הם משאירים את התושבים רעבים בלי אוכל, לא מרחמים עליהם, ורק המנהיגים לוקחים את הכסף לכיסם.

החמאס ממשיך לחפור מנהרות בקצב מהיר מאוד. אבו מאזן ממשיך לייצר תחמושת ונשק ומחרטות, ולשלוח מתאבדים.

אבו מאזן והחמאס ואחרים, מתכננים כל היום איך לחסל את ארץ ישראל, איך לפגוע בצה"ל ובאזרחי ישראל, חס ושלום. אין להם אפילו אחוז אחד שמטרתו לשלום, הכל שנאה ורוע לחינם, לא בשביל אדמת הקודש, סתם לחינם. בורא עולם אומר להם: 'מתחילת העולם אף אחד לא הצליח ובטח לא עכשיו, כשמשיח נמצא ופועל והולך להתגלות בפרהסיה. אחר כך תתחרטו שאתם בכלל קיימים'. "חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה".

חיזבאללה ונסראללה, אין להם נשק ותחמושת חדשה. חלק הוא מסתיר כי הנשק והתחמושת הולכים ואוזלים במהירות האור. האיראנים לא מצליחים להעביר לו, כי צה"ל מפוצץ את הכל ממרחקים. נסראללה שותק כמו דוב בחורף - שלא יקום! שיישן לעולמים.

איראן, לא יכולה לעשות כלום לארץ ישראל, שולחים דרך מדינות אחרות. יש ייצור אטום מלא באיראן, יש להם טילים מיוחדים שיכולים להגיע לאן שהם רוצים, אבל הם לא יכולים לכוון לישראל. יש להם פחד מהקדוש-ברוך-הוא, הם יודעים בוודאות שהקדוש-ברוך-הוא שומר ומגן על ארץ ישראל. יש להם פחד מצה"ל שיגיע למפעלי האטום ומשם תיחרב כל איראן וסביבותיה.

עיראק, אין יסוד ואין בסיס. דאע"ש וכל מיני חמולות הורגים ונהרגים, אין להם רוח חיים.

ירדן, מלכה מחכה ומחכה עם החכה, חנוק כי כל הפליטים והמסתננים אוכלים את ירדן יום-יום, אין לו עוד כוח, מרוויח זמן.

אירופה תהפוך לאפר, נכבשת על-ידי מסתננים ופליטים, לאט לאט ובטוח. כל מדינות אירופה יאבדו שליטה על מדינתם, כי הפליטים שונאים את הנוצרים ולא את היהודים בארץ ישראל. התקשורת האירופאית לא מודיעה את כל מה שעושים הפליטים, מגלים רק אחוז אחד.

טראמפ נשיא ארה"ב, ה' יצליח דרכו לתקן את העיוות על כדור הארץ. ילך בדרך שטובה לארץ ישראל הקדושה - יעזור לו בורא עולם ישירות. לא ילך בדרך הזו - יהיו לו תקלות ובעיות ועיכובים, עד שיבין שיש מעליו מי שמנהיג את העולם.

כל היהודים באירופה, אמריקה הדרומית והצפונית, אוסטרליה ובכל מקום בעולם, בבקשה מכם - כדאי לכם לבוא וליישב את ארץ ישראל הקדושה, ליישב את הנגב, הגליל המערבי, רמת הגולן, שומרון ובנימין, יהודה ובקעת הירדן. כדאי לכם לבוא לעזור לאחיכם בארץ ישראל הקדושה, להיות שותפים בהגנה ושמירה על ארץ ישראל הקדושה. כדאי לכם! אם לא, יבוא יום ותתחרטו חרטה עמוקה בליבכם ולא תצאו מזה.

בורא עולם נתן לכם רמזים, אתם רואים את מדינות ערב מתפרקות מסביב ואת ארץ ישראל מוגנת ושמורה. אף מקום בעולם לא שמור כמו ארץ ישראל הקדושה. בורא עולם מגן ושמור על היהודים שגרים בארץ ישראל הקדושה.

כל המדינות דואגות לאינטרס של עצמן ורוצות להתחבר לארץ ישראל, הבינו שהמוח היהודי מחייה את העולם כולו, כלכלית, חברתית, מדינית, צבאית ובכל נושא. יש ברכת ה' על ארץ ישראל הקדושה ועל היהודים בארץ ישראל הקדושה. כל העולם יזדקקו לארץ ישראל.

יש התקדמות גדולה מאוד במהלך גילוי משיח בפרהסיה. יש חיבור מלא של לאה אימנו בשמיים עם משיח עליון - יחידה. יש חיבור מלא של רחל אימנו עם משיח תחתון. הכל בדרך הנכונה, הטובה והמדויקת. הכל פועל כשורה, הכל מדויק יותר ממדויק, גם הזמן - לנו אין סבלנות. משיח פועל ועובד בסתר, אם לא היה פועל ועובד, העולם היה נראה אחרת. כל מה שקורה בעולם, זה כי משיח פועל ועובד, נמצא בידי הקדוש-ברוך-הוא.

מחכים כולם, שמיים וארץ, לבת הקול ולתקיעות השופר לקבל את האות!

באדיבות: אתר "תאיר נרי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר