מעל 8000 מתפללים בהילולת יהושע בן נון

היום (ו') חל יום ההילולא של יהושע בן נון: מעל 8000 מתפללים בקבר יהשע בן נון נכנסו הלילה בכפר כיפל חארס בשומרון בליווי ובתיאום עם כוחות הביטחון (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: המועצה האזורית שומרון)

מעל 8000 בני אדם הגיעו הלילה להתפלל ולציין את יום פטירתו של יהושע בן נון על קברו בכפר כיפל חארס בשומרון. מי שארגן את הכניסה היא מנהלת המקומות הקדושים של המועצה האזורית שומרון בליווי כוחות הביטחון.

בין המתפללים היו גם: מח"ט אפרים, רועי שטרית, קציני ההגמ"ר מקי סיבוני אליצור טרבלסי ואילן מרנדיץ, סגן ראש המועצה האזורית שומרון דוידי בן ציון, סגן יו"ר ההסתדרות הציונית יעקב חגואל, יו"ר הליכוד העולמי זק קופפר שהגיע יחד עם 250 יהודים מצרפת שהגיעו להתפלל על קברו של יהושע בן נון.

המתפללים קיימו קריאה משותפת של תפילת "עלינו לשבח" אותה כתב על פי המסורת יהושע בן נון בעת הפלת חומות העיר יריחו.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון: "3242 שנים לאחר שנפטר מנהיג העם היהודי יהושע בן נון. אנחנו עוד כאן. עולים לקברו לציין את יום פטירתו. אין עצמה גדולה מזו לעם. שלא שוכח את מנהיגיו שלא שוכח את יסודותיו וזה סוד קיום העם היהודי" דגן הוסיף: "מזה שנים אנחנו מביאים למקומות הקדושים בשומרון ולקברי הצדיקים מאות אלפי בני אדם ובכך שומרים על זכות הפולחן, על הגחלת של העם היהודי ואת אחיזתו בשטח".

דגן הודה לצה"ל לחטיבת אפרים ולצה"ל על ההליכה המשותפת יד ביד בנתיב המאפשר ליהודים מכל העולם לעלות על קברות אבותיהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר