שוטרים עצרו את כביש 1 ותפסו חולית גנבים

שני אופנועים שנגנבו בידי חוליות גנבי רכב ואופנועים נתפסו הלילה באמצעות דיווח האיתוראן שהותקן עליהם. השוטרים עצרו את התנועה בכביש מספר 1 ועצרו את הגנבים (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

הלילה (ו') במהלך פעילות אכיפה שביצעו שוטרי אגף התנועה באזור כביש 1 התקבל דיווח אודות אופנוע שנגנב ועליו מותקנת מערכת איתוראן, מיד עם קבלת הדיווח ביצעו השוטרים עצירה של התנועה על כביש 1 לכיוון מזרח, לאחר עצירת התנועה החלו השוטרים לבצע סריקה לאורך הפקק שנוצר, לאחר סריקה מעמיקה איתרו את האופנוע על פי סימנים מזהים.

ברגע הזיהוי השוטרים ביצעו מעצר מהיר של החשוד מחשש שימלט, בבדיקה של השוטרים נמצאו סימני פריצה על האופנוע, החשוד תושב מזרח ירושלים בן 27 הודה במיוחס לו, נעצר ונלקח להמשך טיפול במישור הפלילי ומשם לאחר חקירה עבר לכליאה והאופנוע נגרר למגרש.

באירוע אחר באותו לילה בסמוך לשעה 4 לפנות בוקר התקבל דיווח דומה לאירוע קודם רק שהפעם הדיווח היה כי האופנוע הוכנס לרכב מסחרי ונראה באיתוראן עם כיוון הנסיעה למזרח על כביש 1.

השוטרים שוב ביצעו פעולות מהירות וחסמו את הכביש לכיוון הנסיעה של הרכב החשוד, כאמור הרכב אותר בעומס שנוצר בכביש כתוצאה מפעולות השוטרים, מיד עם איתור הרכב השוטרים ביצעו מעצר של שני חשודים תושבי מזרח ירושלים בני 25. בחיפוש ברכב המסחרי זיהו השוטרים את האופנוע החשוד כגנוב בתוך תא המטען, אופנוע חדש שעולה כ-100,000 ש"ח.

החשודים נעצרו ונלקחו להמשך טיפול במישור הפלילי והאופנוע נגרר למגרש. בבירור מודיעיני ככל הנראה מדובר בחולייה שעוסקת תקופה בגניבת כלי רכב. פעילותם המהירה והמקצועית של השוטרים מנעה גניבה של אופנועים ואת פעילותה של החולייה בהמשך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר