היד שלכם התעייפה? עריסה חכמה של פורד

עריסה חכמה של חברת פורד תתן לתינוק את התחושה הקולות והויברציות שידמו את חוויית התינוק ברכב ויסייעו להירדם בקלות כפי שרוב התינוקות נרדמים בנסיעה (MEN)

(צילום: פורד)

אבות רבים מכירים את התנועות הקצובות של הזזת העריסה שנועדו כדי להרדים תינוקות סוררים כמו גם את העובדה שברכב בדרך כלל הם נרדמים בקלות. פיתוח חדש של חברת פורד שמשלב בין העריסה לבין תנועות וקולות רכב יגרום לתינוק להרגיש כאילו הוא ברכב ויסייע לו להירדם במהירות.

העריסה החכמה הנקראת Max Motors Dreams Cot מגיעה אחרי סדרת מוצרים אחרים, דומים, אשר ניסו להעביר את חוויית הנסיעה ברכב, אולם המערכת שפורד מציעה מעניקה חוויה שלמה ומורכבת יותר מכל פתרון אחר כיום. המערכת מציעה מגוון של תנועות, קולות וויברציות המדמים את הנסיעה ברכב, כאשר בנוסף, רצועה של אורות לד בחלקה העליון של העריסה מדמה אפילו את אורות הרחוב החולפים מבעד לחלון הרכב. המזרן כאמור יושב על מנועים שקטים וחזקים המדמים את התנועה, מערכת אודיו איכותית מדמה את קולות הרחוב והרכב עצמו והאורות משלימים את החוויה.

האפליקציה שתקליט את קולות הרכב

העריסה החדשה לא רק תחסוך מכם האבות את הצורך לנדנד את העריסה בקדחתנות אלא גם תתן מענה לנושא הקולות האהובים על התינוקות. אפליקציה מתוחכמת אשר ניתן להשתמש בה במהלך נסיעה אמיתית ברכב המשפחה, כאשר היא תקליט ותתעד את מגוון הקולות, אורות ותנודות שנובעים מאותה נסיעה, ומאוחר יותר היא תדע להעביר את אותן הקלטות אל העריסה כדי להעניק תינוק את אותה חוויה בדיוק כמו שהוא חווה כשאר הוא נוסע במכונית המשפחה.

המוצר עדיין נמצא בשלבים אחרונים של פיתוח ולמרות העובדה שהוא אמור לראות אור עוד השנה, אין עדיין מושג לגבי מחירו של התענוג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר