גוגל משיקה: אפליקציית גוגל ארת' החדשה

ענקית הטכנולוגיה השיקה לקראת "יום כדור הארץ" גרסה חדשה ומושקעת של אפליקציית כדור הארץ "גוגל ארת'" שמאפשרת צפייה ולימוד על מקומות שונים בעולם (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום מסך: גוגל ארת')

אמש צוין יום כדור הארץ ברחבי העולם, ולכבודו השיקו בחברת גוגל את את אפליקציית גוגל ארת' החדשה: העיצוב החדש, הכולל כמה כלים מעניינים - הגיע כבר לאנדרואיד ולדפדפן כרום, וצפוי להגיע בעתיד גם ל-iOS ומערכות הפעלה נוספות.

החידושים כוללים מפות תלת מימדיות של אזורים ספציפיים, אפשרות ללמוד על מקומות חדשים מסביב לעולם בצורה אקראית וכן סיורים מודרכים (Voyage) - הכל בעזרת האפליקציה בטלפון החכם או באמצעות המחשב - עם דפדפן כרום כמובן.

הסיורים המודרכים הנם אינטראקטיביים, מובנים ומובלים על ידי מומחים - הסטוריונים, מדענים ואנשי תיעוד, בעזרתם משתמשים יכולים ללמוד עוד על העולם. לפי גוגל, יותר מ-50 סיורים כאלה כבר זמינים, והם מחולקים לפי קטגוריות כמו תרבות, היסטוריה, טבע ו"בחירת העורך". אפשר למשל לצאת לסיור באיי הגלפגוס, לחפש אוצרות טבע או ללמוד על הערים הגדולות בעולם והאתגרים הגיאוגרפיים שמולם הן ניצבות.

נוסף לאלה, זמינים למשתמשים מסעות מצולמים בווידאו, שהופקו על ידי BBC ארת', ואפילו מסע מיוחד לילדים במקסיקו, שמלמד על תולדות שבט המאיה.

כלי לימודי נוסף, הוא זה של "יותר מזל משכל", שהושאל ממנוע החיפוש של גוגל. לחיצה על הכפתור המוכר תשלח את המשתמשים באופן אקראי לנקודה מסוימת על כדור הארץ, ובליווי כרטיסיות - תאפשר למידה של המרחבים הבלתי המוכרים. לחיצה על כפתור ה-3D, תאפשר צפייה תלת מימדית של האתרים השונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר