אאא

ב"הארץ" מתגאים ברמת הכתיבה הגבוהה שלהם והעבודה העיתונאית אך מתברר כי גם הם יוצרים "פייק ניוז" כשזה קשור למשפחתו של הנשיא האמריקאי דונלד טראמפ.

בכתבה שעסקה בחתנו היהודי של הנשיא, ג'ארד קושנר, במהדורה האנגלית של האתר, טען כתב "הארץ" אמיר אורן כי קושנר התגאה כי למד על המזרח התיכון בזמן שהמתין לרכבל עם משפחתו בחופשת הסקי. אלא שמתברר כי אורן הסתמך על כתבה פארודית של ה"ניו יורקר".

מדובר בכתבתו של הסטיריקן אנדי ברוביץ' לפני כשלוש שבועות, טור הומוריסטי שנועד ללעוג לקושנר ולהציג אותו כמי שאינו מבין במזרח התיכון מאומה.

אלא שב'הארץ' לא נבוכו במיוחד מכך שהם ציטטו טור פארודי ולא מיהרו למחוק את הטעות המגוחכת, לאחר כמה שעות הוספה הערה בסוגריים כי הסיפור הוא "על פי כמה דיווחים רק חלק מכתבה סאטירית".