חודש חשוון - מזל עקרב

יסודיות, עומק, עוצמה, תושייה, החלטיות, מודעות עצמית, חקרנות, רגש עז ועמוק, מסירות, נאמנות, ואיפוק, אלו רק חלק מהמאפיינים את בני מזל עקרב. רוצים לדעת עוד?

הרב חיים פוקס | כיכר השבת |

נשלט ע"י כוכב מאדים, שייך ליסוד המים.

עמוק מאוד, סגור מאוד, קשה להבין אותו, רוצה לדעת הכול וסקרן מאוד מטבעו, חוקר ובלוש. יש בו חן ומקובל בחברה. יש לו רמת מידע מיוחדת, יש לו נטייה למיסטיקה, תכונה זו יוצרת אצלו אתגר עצום בחיים, המוות מאוד מסקרן אותו ומתחקר אותו.

מטבעו נוטה בחקר המשמעות של הקיום, כגון: פילוסופיה, פסיכולוגיה, רפואה, בילוש, קצונה בצבא ובמשטרה, אמנות, ציור, כל אלא יוצרים מתח, הוא חייב מתח ברקע.הוא דורש מעצמו ומאחרים אחריות על כל דבר, יש בו מגנטיות אישית בת השפעה, הוא ערמומי ומתוחכם.

יש לו תכונה לחשוב על אדם שלא ראה מזמן ומעונין עתה לראות אותו והנה בדיוק מזדמן לו לראות את אותו אדם אחרי זמן קצר . מין חוש שישי שכזה. בעל חוש פסיכולוגי טבעי ומפותח, ומסוגל לרדת לסוף דעתו של אדם.

מאפיינים חיוביים

יסודיות, עומק, עוצמה, תושייה, החלטיות, מודעות עצמית, חקרנות, רגש עז ועמוק, מסירות, נאמנות, ואיפוק.

מאפיינים שליליים

נקמנות- אם פגעו בו- יפגע שבעתיים, קיצוניות, סגירות, אכזריות, אלימות, חשדנות, רכושנות, קנאות, חוסר סובלנות, שתלטנות, כפייתיות.

המלצה להורים

בבניית כוח פנימי, בהשתחררות מאיסורים ומעכבות. אם מסופק כראוי יהיה חם ורגיש לזולת ונאמן לחבריו בכל מאודו. אם לא- יתעוררו התכונות השליליות. הוא בדרך כלל מחונן במוח שנון, ראיה חודרת, וכושר תפיסה נדיר לגבי תאוריות ונושאים מופשטים.

בכל התכתשות- כוונתו לצאת ממנה מנצח, אינו נמנה עם אלא שמתפשרים, אף שלפעמים ייראה שהוא התפשר, אינו נכון, אלא זו רק המתנה מאופקת עד שיוכל לחדש את הקרב או לפחות בחזית אחרת שמשם יהיה היתרון לצדו. הוא מסתיר את מחשבותיו, אך הסובבים אותו יתקשו מאוד להסתיר דבר מעיניו, הוא יגלה את מחשבותיך, יחטט בכל סוד משפחתי.

הוא זקוק למשמעת חזקה ומתמדת.יש להחדיר לתודעתו את ההתחשבות בחלשים ואת הנוהג להפסיד בכבוד, לכבד סמכות ולדעת למחול כשפוגעים בו, הכול ברוח טובה. אסור לשדר את כוונתנו האינטרסנטים לרצוננו ושאיפותינו ממנו, כי אז יטה מן הדרך כדי לנסות דווקא דברים אחרים, הוא יודע בדיוק מה הוא רוצה ואין טעם להראות מה אנו רוצים. ואם נעשה כך הוא לא יפר שום מילה והבטחה שנתן לנו. הוא זקוק לשפע הזדמנויות של פורקן כדי לשחרר מקרבו את המלאי העצום של המרץ העצור והאצור בו, אף שיראה נינוח ושאנן.

יש לעודד את חלומותיו הילדותיים – להיות גאון במשהו. יש בו אומץ לב רב, עוצמה ותבונה, הפגנה יומיומית ודוגמא אישית תהיה לו לעזר רב.

הצידה לדרך ממליץ על פרק פ' בתהילים לחיזוק נפשי.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית