חודש אלול - מזל בתולה

כושר אבחנה, יכולת אנליטית, חוש מילוי חובה, אחריות רבה מגיל צעיר, חוש לסדר ושיטה, יעילות, יצרנות. הרב חיים פוקס על יתרונות וחסרונות בני חודש אלול

הרב חיים פוקס | כיכר השבת |

נשלט ע"י כוכב שבתאי שייך ליסוד האדמה.

אוהב צדק, נפשו טובה, בן מזל זה בעל חוש ספרותי ומתמטי מפותח ("צידה לדרך" הלכות תפילה, מאמר ראשון פרק כח').
מחבב כל מה שקטן.

הוא מתעניין בנושאים תרבותיים ואוהב להיות מוקף באנשי תרבות. הוא מאופק ומופנם, שונא שמחטטים בחייו הפרטיים. בעל כושר משחק וחיקוי הטבועים בו כמעט משעת לידתו. אינו חש בנוח בהמון, ביישן לפני זרים, אינו מניח לראות את חולשותיו.

מאפיינים חיוביים

בני מזל זה מתאפיינים בכושר אבחנה, יכולת אנליטית, חוש מילוי חובה, אחריות רבה מגיל צעיר, חוש לסדר ושיטה, יעילות, יצרנות, דייקנות, מסירות, צניעות, כושר ארגון, יסודיות, היגיון מעשי, אחריות ומהימנות.

מאפיינים שליליים

ביקורתיות, התמכרות לעבודה, דאגנות, חרדה, חטטנות, בררנות, פרפקציוניזם, דקדקנות, טרחנות, לעיתים הוא סוגד לשגרתיות בכל השטחים, וכל שיבוש בשגרה משבש את רוחו.

המלצה להורים

על פי אופיו הוא מסמל את הצורך בבניית מסגרת חיים יציבה ובטוחה, בחיי נוחות ושלווה, בעשייה מועילה ומוחשית ובסיפוק חושי.

קיומו החומרי מובטח - דבר המונע דאגה לעתיד שמא יחסר. אין בחייו שינויים והפתעות, יהיה אדם שלו ונינוח, שבע רצון, יציב ומהימן, סבלני, מציאותי ומעשי, אדם שעושה את המוטל עליו, ממלא חובות, אחראי, עקבי ובעל חוש מידה והכרה ביכולתו ובמגבלותיו.

אך אם הצורך במסגרת יציבה ובטוחה אינו מסופק כראוי יבואו לידי ביטוי התכונות השליליות של בן מזל הבתולה.
שימו לב שלא ינצלו את תמימותו, גם כאשר אתם מחמיאים לו הקפידו שיהיו אלו מחמאות אמת בלבד, מכיוון שהוא כנה עם עצמו ויודע מתי מגזימים.
לתיקון הנפש ממליץ ה"צידה לדרך" על פרק צד' בתהילים.
.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית