ועכשיו... הגיע הזמן לבדיקת הריון

אז היה לנו ביוץ, והייתה הפרייה, וייקח לי עוד כמעט שבוע להפוך לעובר ממש. ועד אז את יכולה לקרוא לו בלסטוציסט. בשבוע הקרוב המסע האמיתי שלנו מתחיל – והשלב הראשון הוא בדרך אל הרחם. מורן אבוטבול ממשיכה ללוות אותך בדרך אל הרגע המאושר

mame | כיכר השבת |

שבוע שלישי- אני כמעט כאן.

אז היה לנו ביוץ, והייתה הפרייה, וייקח לי עוד כמעט שבוע להפוך לעובר ממש. ועד אז את יכולה לקרוא לי בלסטוציסט. בשבוע הקרוב המסע האמיתי שלנו מתחיל – והשלב הראשון הוא בדרך אל הרחם.

ייקח לי כשבוע להגיע לשם- כשבמשך השבוע הזה, התא שנוצר מחיבור הביצית עם הזרע –יתחלק 4 פעמים וכעת אני נראה כמו בועת נוזל בגודל מילימטר שבתוכה 16 כדוריות.

בשלב הבא- אני מתמקם ברחם, כשחלק מהבלסטוציסט יהפוך לשלייה שתזין אותי במהלך 9 החודשים הקרובים והחלק השני יהיה אני בעצמי!

במהלך השרשת הבלסטוציסט ברחם יש סיכוי שתחווי דימום קל – אל דאגה זה טבעי ולא צריך להילחץ. רוצה להיות בטוחה?התהליך שבו חודר הבלסטוציסט את דפנות הרחם ומשתרש בה- גורם לשחרור "הורמון ההיריון" הנקרא HCG .

כעת, ניתן לבצע בדיקת היריון באמצעות סטיק או בדיקת דם פשוטה בקופת החולים. על מנת לקבל תוצאה מדוייקת- כדאי לחכות לסוף השבוע הזה או אפילו לתחילת השבוע הבא. בדיקת ההיריון מופיעה תחת הערך HCG, במידה והוא גבוה מעשר – אפשר כבר לאחל לך מזל טוב!!!

אמא, תתכונני אלי:כבר התחלת לקחת תוסף של חומצה פולית?! את שותה מספיק? ואוכלת...?וכדאי לך גם למתן את הלחץ הגופני והנפשי. אני צריך אותך בריאה וחזקה!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית