פתיחת המרכולים בשבת

הרב מוצפי: "בג"ץ עוקר את התורה, עוכר ישראל"

הגאון רבי בן ציון מוצפי, יוצא במתקפה חריפה נגד שופטי בג"ץ שהתירו את פתיחת המרכולים בשבת בעיר תל אביב ותוקף גם עיתונאים חרדים שמותחים ביקורת על גדולי ישראל (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: יעקב כהן )

הגאון רבי בן ציון מוצפי, מבכירי הפוסקים הספרדים, יוצא במתקפה חריפה נגד שופטי בית המשפט העליון שהתירו את פתיחת המרכולים בשבת בעיר תל אביב.

במהלך שיעורו השבועי בבית הכנסת 'מוסיאוף' בירושלים, אמר הרב: "מה שקורה עכשיו עם הבג"ץ שהוא עוכר ישראל ועוקר את התורה, הוציאו פסק שמותר לחנויות לפתוח את השבת".

הרב מוצפי תקף: "העירייה לא עושה להם שם שום דבר, וגם פה לא עושה כלום ואגיד לכם יותר מזה: גם החרדים לא עושים כלום. הכל זה מקח וממכר".

הרב סיפר על תלמיד ששאל אותו שהרי בין כה ימשיכו לחלל שבת: "אמרתי לו 'אני רואה וזה אחת ההוכחות איך שהתקשורת מטמטמת לנו את המוח'".

הרב תקף את כלי התקשורת שמונעים ביקורת על חילולי השבת: "היום הם שולטים עלינו, הם נותנים לנו לחשוב. פעם היה שהרבנים מובילים אותנו, התורה הקדושה הייתה מנחה אותנו. היום, בעוונותינו הרבים, איזה שדרן שאוכל נבילות וטרפות, וזה מטמא אותם והם מטמאים אותנו".

הגאון רבי בן ציון מוצפי התייחס ל"עיתונאים" חרדים שמבקרים את גדולי ישראל שיוצאים נגד חילולי השבת: "היום גם כתבים חרדים. אם יקום איזה רב ויצעק יגידו 'זה משוגע, הוא קיצוני, הוא נגד כל דבר'. כן! אני נגד כל דבר. כל דבר שהורס את התורה - אני נגד. מה אתם רוצים? אני חייב לכם משהו? מי אתם בכלל. יש לנו תורה שאנחנו שומעים לה".

בהמשך דבריו התייחס הרב לאלו היוצאים להפגין נגד חילולי השבת ואמר: "אני לא אומר שאני הולך להפריע למי שמחלל שבת. אני לא אזרוק עליו אבנים ולא אקלל אותו כי לא יצא מזה שום תועלת. אבל אני אשב בבית ואבכה על כל יהודי שמדרדר, כולנו שותפים, המשיח לא בא כי כל ישראל ערבים זה לזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר