רוצים לעבוד ב'מוסד'? זאת רשימת הדרישות

ארגון הביון הישראלי פרסם מודעת דרושים חדשה ומסקרנת. מה מחפש "המוסד" בעובדים החדשים שלו ומה דרישות התפקיד אם תרצו לנסות קריירה מסתורית ומסקרנת (MEN)

ראש המוסד יוסי כהן (צילום: פלאש 90/Marc Israel Sellem)

"המוסד" הישראלי תמיד נחשב למקום עבודה מסתורי ומסקרן כאחד ומודעות הדרושים שלו מושכות תשומת לב מרובה כשרבים ניגשים לכל משרה פנויה המפורסמת על ידי הארגון החשאי גם אם מדובר במודעות מוזרות למדי כמו מודעה שחיפשה אמן עבודות עור, רואה חשבון, מומחה להתקנת חלקים מיוחדים לרכבים או פסיכולוג קליני.

במודעת הדרושים החדשה שפרסם המוסד הוא פונה לבוגרי תואר ראשון ומעלה בפילוסופיה, בהיסטוריה, בתקשורת, במשפטים ובמדעי המדינה לתפקיד קמ"ן (קצין מודיעין).

כדי להתקבל לתפקיד זה על המועמדים להיות בעלי השכלה אקדמית בתחומים הבאים: תואר ראשון ומעלה במשפטים, בפילוסופיה, במדעי המדינה, ביחב"ל, במזרח תיכון, בלימודי ביטחון, ביישוב וניהול סכסוכים, בכלכלה, בתקשורת, במנהל עסקים ובמדעים מדויקים. במודעה מודגש כי הקבלה לתפקיד איננה מחייבת רקע קודם בתחום המודיעין.​​

בתיאור תפקיד הקמ"ן נכתב: "תפקיד מאתגר ומשפיע בליבת העשייה של הארגון, הכולל אחריות על יצירת תמונת המודיעין, גיבוש המלצות מודיעיניות ומבצעיות והפיכתן למציאות. התפקיד מאפשר קריירה ארוכת טווח, ורסטילית ומאתגרת בתחומי המודיעין השונים בארגון. ​​התפקיד מיועד לבעלי/ות יכולת ניתוח וחשיבה ברמה גבוהה, הנעת תהליכים, יוזמה ויצירתיות, כושר ביטוי גבוה בעל פה ובכתב, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה ת​חת לחץ ובתנאי אי־ודאות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר