במכתב חריף

רוזנשטיין לברקת: הפסק התפרעות הפקחים

חבר מועצת העיר, שלמה רוזנשטיין פנה במכתב חריף במיוחד לניר ברקת בטענות נגד התנהלות הפקחים בשכונות החרדיות בחודשים האחרונים "מבזים את שולחיהם" (חדשות חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
שלמה רוזנשטיין (צילום: גיל יוחנן, ynet)

חבר מועצת העיר ירושלים מטעם יהדות התורה, שלמה רוזנשטיין פנה במכתב חריף לראש העיר ניר ברקת בטענה כי ישנה "התפרעות של הפיקוח העירוני ופקחי החניה בשכונות העיר".

"החל מכשבועיים לפני חג הפסח, מוצפת לשכתי במאות פניות ציבור שמהותן ניתנת להגדרה אחת והיא: התפרעות של הפיקוח העירוני ופיקוח החניה בשכונות צפון העיר – רוממה – עזרת תורה – סנהדריה וכו'", כותב רוזנשטיין.

הוא מציין כי "אין ספק כי חובתינו לאכוף את חוקי העזר העירוניים ואף נכון יהיה לומר כי חוקי העזר נועדו לסייע לתושבים ולהשליט את הסדר הראוי והנכון ברחובות העיר. אולם, מעבר לכל נדרש שיקול דעת, נדרשת חשיבה, נדרשת רגישות ושימת לב, ובעיקר נדרש לשים לב לסדרי העדיפויות, מה חשוב ומה חשוב פחות, מה נחוץ ומה קריטי, איזה סוג של עבירה יש בו משום חיוניות לטיפול לפני חג הפסח ואיזה יכול לחכות לשלב יותר מאוחר. איזה סוג של עבירה מהווה הפרעה, ומה מידת הרגישות הנדרשת מול תושבי העיר".

"בדיוק בנקודה זו, ככל הנראה נכשלנו כישלון חרוץ, הפקחים הנחושים שהסתערו על רחובות ירושלים, עושים את מלאכתם ללא שיקול דעת, נטפלים לחלשים ולמסכנים, מזניחים את הטיפול בבעיות האמיתיות והקריטיות ועושים הנחות רבות לחזקים ולכוחניים", תוקף רוזנשטיין בחריפות.

"התלונות המגיעות אלי מדברות על התנהלות בלתי הגיונית של הפיקוח על החניה באמירות משונות כגון של "סעיף 18 המתיר לי כפקח שיקול דעת על הפרעה לתנועה" וביצוע אכיפה בלתי הגיונית, וכאשר הפקח מופנה על ידי התושבים על הפרעה אחרת דרמטית לתנועה הוא נמנע מלעשות את תפקידו מסיבות שונות ומשונות המעלות ניחוח לא נעים של אינטרסים צדדיים", מאשים חבר מועצת העיר.

רוזנשטיין מונה מקרים קשים של התנהלות הפקחים, "התנפלות על חולה פרקינסון שיפנה את סכך הסוכה שלו מהמקלט והטרדתו בדוחות בערב חג הפסח למרות תחנוניו להמתין עד לאחר החג, כאשר לדבריו הקרשים מונחים בצד קירות המקלט בהסכמה לפני כמה שנים של הפיקוח, ועוד ועוד דוגמאות להתנהלות בלתי הגיונית".

"אדוני ראש העיר, אבקשך לפעול מיידית לעצירת התפרעות פקחי העירייה ולצורך העניין לכנסם בדחיפות לסדנת התנהלות מול תושבים, והכשרה נוספת שככל הנראה נדרשת להם – טרם יעוטו בפראות על תושבי העיר ויבזו את שולחיהם - הנהלת העיר", דורש רוזנשטיין.

פנינו לעיריית ירושלים לקבלת תגובה, אך היא לא הגיעה עד לעת פרסום הכתבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר