הבחירות בצרפת

המועמדת לה פן פרשה מראשות מפלגתה

בניסיון להרחיק את עצמה מהתדמית הבעייתית של מפלגתה, אותה הקים אביה, הודיעה הערב מועמדת הימין הקיצוני, מארין לה פן כי היא מתפטרת זמנית מראשות מפלגתה (בעולם)

מארין לה פן (צילום: שאטרסטוק)

רק בעוד שבועיים יתקיים הסיבוב השני בבחירות לנשיאות צרפת ושני הצדדים החלו יום אחרי הסיבוב הראשון במאבק עיקש כדי להשיג את קולות הבוחרים.

הערב (ב') הודיעה המועמדת לנשיאות צרפת מארין לה פן כי היא פורשת זמנית מראשות מפלגתה החזית הלאומית מפלגה בעל עבר שלילי בשל עמדותיו של אביה מי שעמד בראש המפלגה. "החל מהערב אני כבר אינני הנשיאה של החזית הלאומית. אני המועמדת לנשיאות", אמרה לה פן בשידור בטלוויזיה הציבורית של צרפת.

לה פן מנסה להידמות למתחרה שלה, מועמד המרכז עמנואל מאקרון, שאף הוא מתמודד ללא ששום מפלגה עומדת מאחוריו. מאקרון הגיע למקום הראשון בסיבוב הראשון ולה פאן תצטרך הרבה כדי להביס אותו.

זו לא הפעם הראשונה שהיא מתנערת ממפלגתה, כבר במהלך הקמפיין אמרה לה פן כי היא אינה מועמדת מטעם המפלגה שלה, וציינה זו במצע שלה בפברואר, שם כתבה כי הצעדים שהיא מציעה אינם של המפלגה, אלא שלה. האם המצביעים הצרפתיים יאמינו לה שהיא אכן שונה מאביה הבעייתי? ב-10 למאי נדע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר