מאבק השבת

דרעי ישתתף בדיון עם היועמ"ש; הגר"ש כהן: 'ש"ס תפרוש'

נשיא המועצת הגר"ש כהן התבטא כי יש להילחם בבג"ץ וכי אם נושא השבת לא ייפתר - ש"ס תפרוש. בעקבות כך, יו"ר ש"ס השר דרעי החליט להשתתף באופן אישי בדיון בנושא עם היועמ"ש (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
נשיא המועצת הגר"ש כהן והשר דרעי (צילום: יעקב נחומי - פלאש 90)

יושב ראש ש"ס ושר הפנים אריה דרעי החליט להשתתף באופן אישי בפגישה שתתקיים מחר (רביעי) בלשכת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בנושא פסיק בג"ץ המאשרת את פתיחת המרכולים בשבת בעיר תל אביב.

ימים ספורים לאחר החלטת בית המשפט העליון לאשר את פתיחת המרכולים בשבת, נראה כי המפלגות החרדיות לוקחות את הנושא למאבק שטרם ברור כיצד הסתיים. לבקשתו של דרעי, היועמ"ש מנדלבליט יקיים פגישה על נושא חילול השבת ועל בקשתו של דרעי שהמדינה תדרוש מבג"ץ דיון נוסף בהרכב מורחב.

"אם לא - יפרשו" • דברי נשיא המועצת, אמש (באדיבות המצלם)

בדיון שיתקיים מחר בשעה 14:00 ישתתפו מטעם היועמ"ש גם ארז קמניץ המשנה ליועמ"ש וכן נציגות של פרקליטות המדינה ממחלקת הבג"צים וע"ד גילי מון. כמו כן ייצטרף גם היועץ המשפטי של משרד הפנים עו"ד יהודה זמרת וראש המטה של השר משה ארבל.

החלטתו של דרעי מגיעה לאחר דבריו של נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן שאמר אמש במהלך אירוע תורני בעיר תל אביב כי "יש לנו היום את השג"צ (בג"צ) שעושה לנו את כל הצרות של חילולי השבת. הם שולטים היום".

נשיא המועצת הוסיף ואמר כי "ברוך ה' הנציגים שלנו (בתל-אביב. י"כ) פרשו מהקואליציה. צריך להילחם בכל מה שהבג"ץ הזה עושה, ואם לא - יפרשו אפילו מהממשלה. תתפללו על רבי אריה שה' יהיה בעזרו ושימשיך לעשות עוד ועוד למען כבודו יתברך".

בסיום דבריו שיבח נשיא המועצת את השר דרעי: "ברוך ה' שקם לנו נציגנו, ייזכר לטוב, הרב אריה דרעי שנלחם בכל אונו בכל העניינים וגם בנושא הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר