לאחר שעות חקירה

פרשות השחיתות: הבכירים החרדים שוחררו, חלקם בתנאים

עשרת החשודים בפרשה החדשה בעיריית ראשון לציון, חלקם בתנאים מגבילים - כך גם הבכירים מהמועצה המקומית עמנואל. החשדות: דיווחים מטעים על אירועים שנערכו (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

עשרת החשודים בפרשה החדשה בעיריית ראשון לציון שוחררו הערב (שלישי) לאחר שנעצרו הבוקר לחקירה. חלקם שוחררו בתנאים מגבילים, כך גם הבכירים החשודים מהמועצה המקומית עמנואל.

בתום יממה של חקירות החליטו חוקרי המשטרה שלא לבקש את הארכת מעצרם של החשודים בשתי הפרשות, והם שוחררו, חלקם בתנאים מגבילים.

כזכור, הבוקר פשטו חוקרי להב 43 על עיריית ראשון לציון ועצרו בכירים חרדים בעירייה בחשד לשחיתות. החשדות: חברי עמותות הגישו לאגף התקציבים בעיריית ראשל"צ הזמנות וקבלות עבור אירועים שנערכו לכאורה על ידם, או לחילופין נערכו במתכונת מצומצמת אך דווחו כאירועים רבי משתתפים עם עלויות גבוהות מן הקיים המסתכמות במאות אלפי ש"ח לאורך השנים האחרונות - בכלל זה אירועים עבור הציבור הדתי, דוגמת סדרת שיעורי דת במתנ"סים, הפקת אירועים כגון הכנסת ספר תורה, שמחת בית השואבה ועוד.

במקביל, עצרו חוקרי להב 433 בכירים במועצה המקומית עמנואל, בפרשה נוספת. החשד: החשוד המרכזי שיחד את ראשי קהילת חב"ד בעיר תמורת תמיכתם במערכת הבחירות שנערכה בשנת 2013 ובנוסף חשוד בקבלת שוחד מקבלנים תמורת קידום עסקיהם בתחומי התכנון והבניה בעיר.

כאמור, כלל החשודים שוחררו, חלקם בתנאים מגבילים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר