"הצניעות מחוייבת"

הרב בוארון: 'עבודת גברים ונשים - פריצת גדר וסופו אבדון'

הגאון רבי ציון בוארון, שיגר מכתב לכנס חיזוק בבני ברק, בו הוא מתריע מפני עבודה משותפת של גברים ונשים יחדיו במשרדים. "סופו אבדון לאדם עצמו ולכל המשפחה" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"צ בוארון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בכנס חיזוק לקראת זמן קיץ בהיכלי התורה והישיבות ולחיזוק הצניעות שהתקיים אמש (שלישי) בבני ברק הוקרא מכתבו של הגאון רבי ציון בוארון בו מתריע מפני עבודה משותפת של גברים ונשים יחדיו במשרדים.

בפתח מכתבו כותב הגר"צ בואורן: "אחד מיסודות תוה"ק הוא עניין הצניעות ואשר בלעדי זה נפרצים כל הגדרות וזו הסיבה לאנדרלמוסיה בעולם. הצניעות מחוייבת על פי ההלכה בכל צעד ושעל בחיי העם היהודי במיוחד".

בהמשך פוסק הרב: "הצניעות הנדרשת גם בדיבור שלא להרבות דברים במקום שאין צורך. וזה חיוב המוטל גם על הגברים, כל מילה מיותרת כל שיחה קלה אפילו עם קרובות משפחה שאינה לצורך ממש הינה חריגה מגדרי הצניעות ואסורה מן התורה".

המכתב המלא

הרב בוארון מזהיר: "גם עבודה במקום שעובדים שם גברים ונשים הנו פריצת גדר וסופו אבדון לאדם עצמו איש או אשה ולכל המשפחה כולה רח"ל".

בסיום מכתב כתב: "השי"ת יזכה את כולם להתרחק מכל דבר רע וכמאמר תוה"ק "ונשמרתם מכל דבר רע" שלא נגרום ח"ו שהשכינה תסתלק מאתנו שהוא "ושב מאחריך" שזה הגורם לכל הצרות והיסורים, וצועקים ואינן נענים ח"ו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר