גברים, היכונו

הצמיד שיסייע לכם לשמור על שלום הבית

לא מדובר בתכשיט לאישה אלא בצמיד דיגיטלי שיזהה מתי אתם עומדים לפצוח במריבה עסיסית עם בני הזוג שלכם ויתריע כמה דקות לפני באמצעות ניתוח מדדים פיזים (MEN)

(צילום: שאטרסטוק)

גברים, היכונו: צמיד ה"שלום בית" החדש שפיתחו חוקרים בקליפורניה יעזור לנו לשמור על "מזג האוויר" בבית ויתריע לנו בעתיד לפני שאנו פוצחים במריבה.

על פי הדיווח בבלוג הטכנולוגיה "הקרנץ'", קבוצה של חוקרים מאוניברסיטת דרום קליפורניה, בראשות אדלה סימונס, נתנו למספר זוגות התקנים חכמים המסוגלים לעקוב אחר טמפרטורת הגוף, פעילות הלב וההזעה.

המשתתפים במחקר היו צריכים להקליט את הרגשות שלהם כלפי בן הזוג בכל שעה עגולה. הנתונים שנאספו עברו ניתוח של הקלטות השמע עם דגש על עוצמת הדיבור, מיקום GPS ועוד, כל הנתונים הוכנסו לתוך מערכת חדשנית. החוקרים החליטו לא לנסות ולזייף בכוונה בעיות בין בני הזוג ולתת למציאות לעשות את שלה.

המערכת הצליחה על פי החוקרים לזהות 'התנגשות' בין בני הזוג בדיוק של 86 אחוזים באמצעות הסממנים הפיזיים. לטענת החוקרים, השלב הבא במחקר הוא לפתח דרך להשתמש באלגוריתם כדי לחזות סכסוך לפני שהוא מתרחש בפועל, עם טווח סטייה של חמש דקות לכל היותר מה שייתן לנו את הזמן להבין להיכן הדברים מובילים ולהירגע באופן מהיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר