השימוע לא עזר

כתב אישום נגד המטפלת שטלטלה תינוק חרדי

תקיפת קטין חסר ישע וגרימת חבלה הם רק חלק מהאישומים המופיעים בכתב האישום שהוגש היום נגד המטפלת מפתח תקווה החשודה בטלטול תינוק שגרם לפציעתו הקשה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ההורים עם תינוקם שהתאושש בבית החולים (צילום: שניידר)

פרקליטות המדינה הגישה היום (רביעי) כתב אישום נגד סימונה רז, המטפלת מפתח תקווה החשודה בטלטול הפעוט החרדי דניאל גרסון, שאושפז בעקבות כך במצב קשה ובחסדי שמים התאושש ושב לאיתנו.

סעיפי האישום המפורטים בכתב האישום שהוגש לביהמ"ש המחוזי-מרכז נגד סימונה (54), הם תקיפת קטין או חסר ישע על ידי אחראי וגרימת חבלה והפרת חובה של אחראי.

לפי כתב האישום, רז ניהלה משפחתון בפתח תקווה בו טיפלה בעצמה בשלושה פעוטות, וביניהם פעוט אשר היה באותה העת כבן ארבעה חודשים וחצי. רז מואשמת כי בעת שהפעוט בכה אחזה בו בשתי ידיה, תוך הפעלת לחץ על בית החזה, וטלטלה אותו בחוזקה. כשהגיעה האם כדי לאסוף את בנה היא הבחינה כי הוא אפאטי, חיוור, ראשו שמוט והוא אינו מגיב לסביבתו, ובשל מצבו הוא אושפז בהמשך.

ההורים הנרגשים בעת השחרור (צילום: שניידר)

מפירוט כתב האישום שהוגש היום נראה כי השימוע לו זכתה המטפלת מול גורמי הפרקליטות, לא עזר לה. היא טענה בשימוע כי יש בידיה ראיות המוכיחות כי הפעוט אושפז במצב קשה כתוצאה מסיבות אחרות, בהן מחלות רקע וחיסונים שעבר.

כזכור, דניאל שוחרר מבית החולים לאחר כשבועיים אשפוז בבית החולים, תחילה במצב קשה, כשאט אט שב לאיתנו.

בשיחה עם "כיכר השבת", מיד לאחר השחרור, אמר אביו עידן גרסון: "תפסתם אותנו בזמן שמח, מה שאני יודע שברוך השם אנחנו משתחררים הביתה".

"החלק הקשה אמנם מאחורינו וראינו ניסים גלויים", סיפר האב הנרגש, "אבל אנחנו יודעים שיש עוד דרך ארוכה וממושכת של שיקום ואנחנו מבקשים מהקדוש ברוך הוא שייתן לנו את הכוחות. מדובר בטיפול שיקום ומעקב אחרי דניאל בכדי לוודא שאכן לא נשאר כל נזק והוא ישוב במהרה לשגרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר