החשש לחילולי שבת

ח"כ אייכלר: "זו דמגוגיה; פתאום המשטרה שומרת שבת"

יו"ר הוועדה לפניות הציבור מתריע כי "התחבורה קרסה עוד לפני מירון", בגלל המחסור באוטובוסים ודוחה בתוקף את הטענות לחילולי שבת: "זו דמגוגיה וצביעות שלא הייתה הרבה זמן" • צפו (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת )

יו"ר הוועדה לפניות הציבור בכנסת, ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה) דוחה את הטענות על חילולי שבת בהילולת ל"ג בעומר במירון ואומר כי מדובר בדמגוגיה. בראיון ל"כיכר השבת" הוא מתריע מראש כי תהיה קריסה של מערך האוטובוסים בשל החופשה שהוקדמה ליום ראשון.

כבר בפתח הראיון ח"כ אייכלר מזהיר שתהיה קריסה של התחבורה למירון: "היה לנו היום דיון קשה מאוד. לא זוכר דיון כל כך קשה בוועדה לפניות הציבור. כולם הגיעו, מהמשטרה ועד משרד התחבורה, ומודיעים לי: אין לנו אוטובוסים בגלל ההחלטה להעביר את החופשה בבתי הספר".

לדבריו: "המצב כרגע שכולם מודיעים לי שלא יהיו אוטובוסים. התחבורה קרסה לפני מירון. אני חושב שיש כמה דרכים מה לעשות, אני לא ממונה על מציאת פתרונות למשרד התחבורה".

"הדבר הבסיסי", מוסיף אייכלר, "לעשות לחץ ציבורי שיוכלו להגיע גם בהסעות ורכבים פרטיים ולא להיות תלויים בתחבורה ציבורית".

ח"כ ישראל אייכלר בראיון לכתב "כיכר השבת" ישי כהן

בשלב הזה עובר ח"כ אייכלר לתקוף את הכותרות והטענות שהעלייה להר מירון במוצאי שבת תגרום לחילולי שבת של המשטרה. "כבר היו מוצאי שבת שחל בהם ל"ג בעומר", אומר אייכלר," ומה היה? כל שבת שתצא לרחוב תראה שוטרים מחללים שבת. כל מה שקשור אבטחה ומשטרת ישראל זו שאלה של רבנים איך צריכים לנהוג בשבת. אף שוטר שירצה לשמור שבת לא יצטרך לחלל שבת, זו דמגוגיה וצביעות שלא הייתה הרבה זמן".

"אין שוטרים בחג השבועות בכותל המערבי, פתאום המשטרה נהייתה שומרת שבת?" תוהה אייכלר בעוקצנות.

ח"כ אייכלר מוסיף ואומר כי "אני לא יגיד לרבנים ולאדמו"רים איך לשמור את השבת".

צפו בראיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר