עוכב לחקירה

נהג הסעות שכח ילד ברכב, בשיא החום; "קיבלנו אותו תשוש ומיוזע"

לא לומדים לקח מאסונות: שוב זה קרה, והפעם במועצה אזורית גזר, ביום שישי האחרון בשיאו של שרב כבד. נהג ההסעות טען להגנתו: "בטח שכחתי אותו כי הוא נרדם" (ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסרציה (צילום: קובי גדעון / פלאש 90 )

נהג הסעות נעצר היום (רביעי) לחקירה בחשד ששכח את א' בן ה-4, בתוך רכב ההסעות, בחום ששרר ביום שישי האחרון. האם שהתלוננה עליו במשטרה, סיפרה כי הנהג אמר לה: "בטח שכחתי אותו כי הוא נרדם".

אמו של הילד המתגוררת ביישוב במועצת גזר, רגילה תמיד לקבל הודעה מהגננת של בנה כשההסעה אוספת אותו מהגן אל ביתם. הודעה כזו הגיעה גם לקראת השעה 1 בצהרי יום שישי האחרון, שכזכור שרר בו שרב כבד - אך ההסעה לא הגיעה.

כ-50 דקות לאחר מכן התקשרה הבת לאמה וסיפרה לה כי ההסעה עדיין לא הגיעה. בראיון ל'חדשות 2 Online' האם מתארת: "נחרדתי ומיד התקשרתי לנהג ושאלתי איפה הבן שלי?".

לדבריה, הנהג טען באוזניה כי הוא הוריד אותו בבית, אך הבין מיד שהוא כנראה שכח את הילד ברכב. "הוא אמר לי בטח שכחתי אותו כי הוא נרדם. התנתקה השיחה וכעבור כמה דקות התקשרתי שוב והוא אמר לי שהבן שלי איתו. הוא התנצל. קיבלנו את הילד מיוזע ותשוש".

כשבנה הגיע הביתה הוא סיפר לה בדיוק מה קרה: "מבחינתו הנהג הציל אותו כי הוא פתח את הדלת". לדבריה, היא מיד התקשרה למועצה שאחראית על הסעות הילדים בכדי לדווח על המקרה ולקבל את הפרטים של הנהג כדי להגיש תלונה במשטרה.

"הגיעה אליי ניידת הביתה, ושני השוטרים אמרו לי שאני יכולה להיות רגועה ולהגיש את התלונה ביום ראשון, אבל הנהג הגיש תלונה לפני, הוא שינה את גרסתו וטען שגיסי תקף אותו. אתמול עיכבו את גיסי לחקירה בזמן שהוא לא עשה כלום, היינו יכולים לסיים בבית העלמין. אני פניתי למועצה, אני לא מוכנה שהנהג הזה יאסוף אותו שוב".

מנהל חברת ההסעות מסר בתגובה לידיעה כפי שפורסמה בחדשות 2, כי הוא מסר עדות למשטרה. "מבחינתנו אנחנו עושים כל מה שאפשר כדי שדברים כאלה לא יקרו. הנהג עבר תדרוך והוא עובד עם רכב תקין שנמצא תחת פיקוח, ואם נעשתה טעות של הנהג יש את משטרת ישראל שתבדוק את מה שהוא עשה. הוא טוען שהוא לא שכח את הילד, הוא טוען שהוא הותקף על ידי בן משפחה, עד כדי כך שנאלץ לקבל טיפול בבית החולים. הוא הגיש תלונה במשטרה לפני האם על תקיפה והמקרה נחקר במשטרה".

תגובת מועצת גזר: "המועצה רואה בחומרה רבה את שקרה, והיא דרשה מחברת ההסעות להשעות את הנהג ואת המלווה. כמו כן מחכה המועצה לתוצאות חקירת המשטרה בנושא ובמקביל מרעננת לנהגים ולמלווים את ההנחיות באשר לנוהלי ההסעות".

יצויין, כי בתום חקירתו של הנהג במשטרה, הוא שוחרר למעצר בית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר