פרשת הסחיטה

חגג מוקדם מדי: עורך "הפלס" חוזר למעצר

החשדות לסחיטה באיומים: בית המשפט העליון החזיר את נתי גרוסמן, עורך "הפלס", למעצר - שעות ספורות בלבד אחרי שבית המשפט המחוזי בלוד הורה על שחרורו (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
נתי גרוסמן. חגג מוקדם מדי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בדיון ממושך שהתקיים הערב (רביעי) בבית המשפט העליון, נקבע כי החשודים בפרשת הסחיטה - עורך "הפלס" נתי גרוסמן, מנכ"ל "הפלס" שמוליק אלישיב, אברהם טריגר וחיים יברוב - ישובו למעצר.

על פי ההחלטה, ארבעת העצורים החשודים בהטרדות ובסחיטה באיומים ישוחררו למעצר בית ביום שישי בשעה 16:30, כפי התנאים שנקבעו.

גרוסמן לאחר שחרורו (באדיבות המצלם)

כזכור, בשעות הצהריים קיבל בית המשפט המחוזי בלוד את ערעורם של הארבעה על המשך מעצרם והורה לשחררם. לאחר מכן נקראו העצורים לחקירה נוספת ביחידת להב 443, כשבמקביל הגישה המשטרה ערעור לבית משפט העליון.

גרוסמן בבית המשפט, הערב (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

הערב החליטה כאמור השופטת על שובם של הארבעה למעצר עד יום שישי הקרוב.

בתוך כך, עו"ד הצמרת אביגדור פלדמן הגיב הערב בחריפות על פעילות משטרת ישראל והארכת המעצרים. "להבנתי המשטרה טיפסה על עץ גבוה, גבוה מדי, היא מנפחת פרשייה פעוטה. השופטת חיפשה דרך אמצע ופשרה והחליטה שיהיו עצורים עד יום שישי, היא יכולה הייתה באותה מידה גם לשחרר אותם, אך בסופו של דבר הענין כולו יתברר כלא היה".

פלדמן הגיב לשאלה אם יתכן שמשטרת ישראל תבקש להאריך שוב את המעצר ביום שישי, ואמר כי להערכתו לא, "אבל תמיד המשטרה יכולה לעשות 'הבה נתחכמה לו'". פלדמן הוסיף כי לדעתו, מבחינה משפטית המשטרה אינה יכולה לעשות זאת.

פלדמן הדגיש כי הצעד שנקטה המשטרה בו היא מערערת ערעור שני באותו יום של פסיקת בית המשפט המחוזי על הערעור ראשון, הוא צעד נדיר מאוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר