שלי יחימוביץ' חשפה:

ההסתדרות ביטלה הסכם עם עובדי רשת החינוך של ש"ס

ח"כ שלי יחימוביץ', המתמודדת על תפקיד יו"ר ההסתדרות, מאשימה כי נמנעה כניסתם של עובדות רשת החינוך של ש"ס להסתדרות בשל ההכרזה של ש"ס על תמיכה בה (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
שלי יחימוביץ' בכנס, הבוקר (צילום: נרי לידר)

ח"כ שלי יחימוביץ, המתמודדת על תפקיד יו"ר ההסתדרות, מאשימה כי גורמים בהסתדרות מנעו כניסתם של עובדות רשת החינוך של ש"ס להסתדרות בשל ההכרזה של ש"ס על תמיכה בה.

במהלך כנס המכון החרדי למחקרי מדיניות אמרה יחימוביץ כי "ניסיונות הדה לגיטימציה של המועמדות שלי לראשות ההסתדרות מפתיעים אותי כל פעם מחדש. ישנה תפיסה שתפקיד יו"ר ההסתדרות עובר מגבר לגבר בירושה ואשה יכולה להתמודד רק על ראשות נעמת. 97 שנה לא כיהנה אשה בראשות ההסתדרות, שסובלת מתת ייצוג קיצוני של נשים בתפקידים בכירים.

"97 שנה בהן ההסתדרות לא שמה לעצמה למטרה להשוות שכר בין נשים לגברים או ליזום מסגרות פנאי במקומות עבודה שייקלו על נשים לעבוד כמו מעונות או קייטנות במקומות העבודה, כדי להקל על תעסוקת נשים".

יחימוביץ סיפרה כי "לפני חודש וחצי עובדי מוסדות החינוך של ש"ס עמדו להיכנס להסתדרות ולהתאגד בה. 6000 עובדים שמרביתם נשים. ההסכם בסוף בוטל למרות שהיה תאריך לחתימה כי נחתם הסכם ביני לבין ש"ס על ריצה משותפת בבחירות להסתדרות".

לדבריה: "זה מעיד על הערבוב הפוליטי והארגוני. כמובן שזה מצער אותי, ובכוונתי לתקן זאת לאחר שאבחר במידה רבה בזכות קולותיהן של נשים, ובמידה רבה בזכות נשים מסורתיות וחרדיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר